Kris Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Fordi vi er ikke alene nå. Er ikke stjeling når vi er alene. Så hvis naboen reiser på ferie i noen dager er det ikke stjeling hvis du tar alle tingene hans? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Fordi vi er ikke alene nå. Er ikke stjeling når vi er alene. Så hvis naboen reiser på ferie i noen dager er det ikke stjeling hvis du tar alle tingene hans? Hvis alle naboene drar, så nei. ^^ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Okei. Så hvis du bor langt ute på landet og det bare er tre-fire hus der og alle de andre drar på ferie samtidig... er det bare å ta tingene dems da? For det er ikke stjeling? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Okei. Så hvis du bor langt ute på landet og det bare er tre-fire hus der og alle de andre drar på ferie samtidig... er det bare å ta tingene dems da? For det er ikke stjeling? Det er noe annet når man har hele verden i fem dager. Slutt og lag problemstillinger av alt :-- ) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hadde sikkert vært gøy om du kom hjem fra ferie også var alle tingene dine borte. Men skal slutte med de unødvendige problemstillingene. Kommer (sannsynligvis) ikke til å oppleve dette Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Tror du må lære deg forskjellen på å være alene og at naboene har dratt. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg personlig ville stjelt et par av mine drømmebiler, kjørt rundt, og herjet litt. Tvilsomt noe mer.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Gitt kunnskap om at resten av menneskeheten er borte for godt og at jeg bare har 5 dager til rådighet så hadde jeg dokumentert opplevelsen for ettertiden(utenomjordiske arkitekter er ikke en umulighet.) Etter noen dager hadde det vært litt rart, og ved soloppgang på dag 5 hadde jeg begått selvmord på et eller annet kreativt vis. Tenk, utslette resten av menneskeheten selv, universet hadde blitt så mye bedre uten menneskeheten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg ville kasta klærne og vandra / kjørt rundt naken, tømt polet og tobakkssjappene, og skaffa meg alt jeg vil ha fra forskjellige butikker. Riktignok som jeg hadde klart å bære med meg / få med meg på scooteren Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 ville tatt meg inn på et kontor der de skriver kontrakter, så ville jeg skaffa meg min egen øy å bo på og dermed hadde jeg plyndra med meg alt jeg kunne av mat, maskiner og våpen. Så ville jeg latt maskinene mine bygge opp fortet mitt på øya og da dag 6 kommer så ville jeg stått klar med rifle for å skyte russere Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Tror du må lære deg forskjellen på å være alene og at naboene har dratt. Hvis alle andre kommer igjen etter 5 dager er det nesten det samme som at de er på en liten ferie Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Tror du må lære deg forskjellen på å være alene og at naboene har dratt. Hvis alle andre kommer igjen etter 5 dager er det nesten det samme som at de er på en liten ferie Men i de 5 dagene er du alene, det eksisterer ingen andre, altså kan ingen eie noe, altså er det ikke stjeling. Eller er det stjeling om du plukker opp en kongle på bakken også? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Nei, en kongle er det ingen som har slitt lenge for å få tak i. Men de fleste har slitt i ganske mange måneder for å få kjøpe en bil. Derfor er det dems bil, ikke din. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Nei, en kongle er det ingen som har slitt lenge for å få tak i. Men de fleste har slitt i ganske mange måneder for å få kjøpe en bil. Derfor er det dems bil, ikke din. Men hvem har slitt lenge for den om det ikke er noen der? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg hadde funnet en kråke, drept den med stein og pissa på den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg hadde funnet en kråke, drept den med stein og pissa på den. Hadde, du liksom... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hadde, du liksom... Uhm, wtf snakker du om? :whistle: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ser at nesten alle ville ha stjålet noe. Hvorfor ville dere ha gjort det hvis dere var alene i fem dager, men ikke nå som alle andre er her? Redd for å bli tatt? Ja. Vedder på at 90% av folk ville vært tyver om de visste at det ikke kunne blitt avslørt. Mennesker er grådige av natur. Frykt for straff og uthenging er vel det som hindrer oss fra å stjele Lenke til kommentar
rublings Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hadde tømt en lang, bein motorvei for biler. Så hadde jeg gitt meg og kameraten min 15min til å finne den feteste bilen tilgjengelig, så hadde vi kjørt som faen. Dette kunne jeg gjentatt flere ganger, mange feite biler der ute Ellers hadde jeg vel funnet meg et svæært lager med snus og tatt med meg alt jeg fant. Hadde også knabbet betydelige mengder med cash. Så mye at jeg hadde vært sikret for alltid. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Eg hadde grubla ein heil dag på kva som ville vore den beste metoden til å få tak i massevis av pengar. Så ville eg utført det eg fann på. Så ville eg freista på å finne ein stad å gøyme pengane på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå