Nygjerrig Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva ville du gjort hvis du (eller du og noen venner av deg) hadde blitt alene på hele planeten for noen dager, la oss si 5? :!: Det ville vært utrolig trist i verden helt alene, derfor liker jeg å tenke at jeg og 2-3 venner av meg plutselig blir helt alene i verden. Jeg tror jeg ville dratt til et stort kjøpesenter her i nærheten, (gjerne med lastebil) og tatt massevis med sminke, sko, og kler (enhver jentes drøm). Dette har jeg faktisk diskutert med venninnene mine et par ganger allerede :!: I tillegg til det, ville jeg gått rett til matbutikken og SPIST MASSE DEILIG MAT!!! Kunne godt overnattet i en matvarebutikk Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva jeg ville gjort? Ensomhet hadde vært dritkjipt. Problemet er at etter noen dager går atomkraftverkene dundas m.m. Så hva jeg ville gjort ville ikke vært relevant da dette ville skjedd. Søk opp "Aftermath: Population zero" på youtube. Da vil dere få se akkurat hva som vile skjedd. Er en dokumentar av National Geograpich. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hvorfor er denne i humor? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hvorfor er denne i humor? Kanskje fordi noen kommer med morsomme forslag? F. eks ville jeg stjålet et par biler og båter og cruiset rundt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Tror jeg hadde funnet meg en pistol og blåst hodet av meg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hvorfor er denne i humor? Kanskje fordi noen kommer med morsomme forslag? F. eks ville jeg stjålet et par biler og båter og cruiset rundt. GODDAMIT! Det der skulle jeg si! Selfølgelig hadde jeg herjet rundt med det som var å finne av kjøretøy, og byttet bil hver gang jeg fant en kulere! Og så hadde jeg brutt meg inn i hus etter hus for å lete etter en fleshlight. Endret 25. juni 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg ville unngått å gått ut om nettene. Da kommer monstrene frem. Ingen som har sett I am Legend? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Tror jeg hadde funnet meg en pistol og blåst hodet av meg. Det mener du ikke? :o Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 tja, rappet en bil og en henger og kjørt til oslo og raska med meg alt jeg fant som jeg fikk plass til tenker jeg hadde også tatt en tur til slottet og stått og vinket til en tom plass fra kongebalkongen ^^ Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Blitt kongen i aperiket og fått den fineste apa til kone Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Tror jeg hadde funnet meg en pistol og blåst hodet av meg. Det mener du ikke? :o Jo det tror jeg at jeg mener. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 tja, rappet en bil og en henger og kjørt til oslo og raska med meg alt jeg fant som jeg fikk plass til tenker jeg hadde også tatt en tur til slottet og stått og vinket til en tom plass fra kongebalkongen ^^ Seconded. Tror jeg hadde funnet meg en pistol og blåst hodet av meg. Det mener du ikke? :o Jo det tror jeg at jeg mener. Hvorfor? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fordi at er man den eneste personen på jorden helt plutselig. Så blir det jævlig kjipt og aldri mer ha venner, familie, eller noe. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fordi at er man den eneste personen på jorden helt plutselig. Så blir det jævlig kjipt og aldri mer ha venner, familie, eller noe. Aldri mer? Var jo bare for noen dager, les førstepost. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Edit: 2L8. Endret 25. juni 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hmm... Jeg ville først gjort som andre her, funnet et kjøretøy, for så å sanke ting jeg har lyst på. Så ville jeg ødelagt, ting som knuser/sprenger osv, fordi det ser morsomt ut. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ojja, for noen dager! Da så. Jo, da hadde jeg så plyndra spillbutikkene og elkjøp for alle datamaskinene, spillene, tv-ene osv. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Plyndra og bare hatt det gøy... Kunne gjerne hatt noen venner, så vi kunne hatt det gøy sammen... Hadde brutt meg inn i butikker og tatt masse, løpt rundt og knust ting, stjålet biler og motorsykler osv, og hatt det morsomt... Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg ville vel sikret fremtiden min ved å plyndre som faen. Tatt et besøk til alle hus i nærheten og endt opp med en del cash. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg ville vel sikret fremtiden min ved å plyndre som faen. Tatt et besøk til alle hus i nærheten og endt opp med en del cash. hva skal du med cash hvis du er den eneste personen i verden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå