EinarEriksen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Denne håndfrien står godt til dressjakken og skjorta, og har god lydkvalitet. Les mer Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvordan fungerte den i vind? Lenke til kommentar
paali Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hvordan fungerte den i vind? Jobber hos Plantronics Norge og kan bare anbefale dette produktet! "Hvordan fungerte den i vind"? Fungerer utmerket i all slags vær! Vil si at dette er det mest avanserte produktet som Plantronics har lansert til nå! Passer perfekt for deg som er på farten og har behov for god lydopplevelse. Selve filtret som sitter i hodesettet er "et tre lags vindfilter"! Dette betyr: Vinden blir først filtrert bort i metall grillen. For deretter og fjernes via et akustisk filter Til slutt blir siste vindrest da behandlet med et elektronisk filter! Dette fungerer meget godt, så bare glede seg til den kommer i salg Mvh Paul Endret 10. juli 2009 av paali Lenke til kommentar
Constant Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvordan fungerte den i vind? Jobber hos Plantronics Norge og kan bare anbefale dette produktet! "Hvordan fungerte den i vind"? Fungerer utmerket i all slags vær! Vil si at dette er det mest avanserte produktet som Plantronics har lansert til nå! Passer perfekt for deg som er på farten og har behov for god lydopplevelse. Selve filtret som sitter i hodesettet er "et tre lags vindfilter"! Dette betyr: Vinden blir først filtrert bort i metall grillen. For deretter og fjernes via et akustisk filter Til slutt blir siste vindrest da behandlet med et elektronisk filter! Dette fungerer meget godt, så bare glede seg til den kommer i salg Mvh Paul Har selv sett meg ut denne da den er anbefalt av samtlige tester jeg har lest, men hvor og når er den å fåes kjøpt? Har så langt kun funnet butikker i utlandet som tilbyr denne. Lenke til kommentar
paali Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvordan fungerte den i vind? Jobber hos Plantronics Norge og kan bare anbefale dette produktet! "Hvordan fungerte den i vind"? Fungerer utmerket i all slags vær! Vil si at dette er det mest avanserte produktet som Plantronics har lansert til nå! Passer perfekt for deg som er på farten og har behov for god lydopplevelse. Selve filtret som sitter i hodesettet er "et tre lags vindfilter"! Dette betyr: Vinden blir først filtrert bort i metall grillen. For deretter og fjernes via et akustisk filter Til slutt blir siste vindrest da behandlet med et elektronisk filter! Dette fungerer meget godt, så bare glede seg til den kommer i salg Mvh Paul Har selv sett meg ut denne da den er anbefalt av samtlige tester jeg har lest, men hvor og når er den å fåes kjøpt? Har så langt kun funnet butikker i utlandet som tilbyr denne. Hei Nagel, Du finner dem i salg nå ( Mobildata, Nordialog, Klart svar ) er noen av forhandlerne som har dem. Gå inn på vår side : www.plantronics.no. Se under forhandlere, så har du oversikten over nærmeste forhandler der du bor -Paali. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg