Joe DiMaggio Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hei. Jeg Installerte Windows Vista på en datamaskin i dag. Når installasjonen var ferdig åpnet jeg Windows Update. Windows Update lastet ned og installerte blant annet Internett Explorer 8. Problemet er jo at den installerte det på engelsk. Operativsystemet er jo på norsk. Noen som har opplevd dette? Endret 25. juni 2009 av Sveinung Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det du erfarer her er at Internet Explorer er søppel, det er flere som har erfart det samme. Noe du enkelt kan se på google om du søker "Does Internet Explorer suck hard?". Kødder, men ja det har jeg opplevd. Du velger jo språket for installasjonen når du henter ned fila fra MS. Prøv og hente den norske versjonen og reinstallere det om du insisterer på å bruke IE... Opera er veldig bra, så om du er på utkikk etter et alternativ så anbefaler jeg det. Ikke meninga å snakke som om du ikke vet om Opera, for det gjør du jo garantert, men jeg ville bare understreke at det er en stor forskjell på browserene, og du ville tjent på å bytte =) Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Har opplevd dette før med en annen versjon av Windows, sansynligvis var det et eller annet i registeret den reagerte på. Om du laster ned den Norske versjonen manuelt får du opp feilmelding da? Forøvrig er Internet Explorer en utmerket browser som jeg vil si både fungerer bedre enn Firefox og Opera Endret 25. juni 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 I denne sammenhengen er det ikke snakk om noe annet en Internet Explorer. Personlig liker jeg også IE best. Jeg har ikke prøvd det du sier, fenderebest. Jeg har gitt maskinen i fra meg allerede, så jeg får ikke testet det. Hadde bare lyst til å nevne det. Er jo ganske dårlig system da :!: God sommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Forandre plassering i regionale innstillinger, så kanskje får du ned rett versjon... Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Alt var 100% norsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå