Trikrin Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har en bærbar PC som gir meg BSOD uten å komme i Windows engang. Rebooter med det samme. Skjer akkurat det samme i sikkermodus. Hvis jeg velger siste brukte konfigurasjon som fungerte får jeg opp windows-bildet i brøkdelen av et sekund før en ny reboot. Noen gode tips? Hva er galt? Hovedkortet? Disken? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Trolig software-feil eller hdd-feil. Reinnstaller Windows,pleier å gjøre susen. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Deaktiver automatisk omstart via oppstartsmenyen og les av feilmeldingen. Om harddisken svikter vil jo ikke å reinstallere Windows gjøre noen forskjell. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 "Om harddisken svikter vil jo ikke å reinstallere Windows gjøre noen forskjell." ------------- Sant ,men da har man eliminert software-feil... Lenke til kommentar
supergomp Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 hei jeg sliter med eksakt det samme problemet på en 4-5 måneder gammel laptop.reboota lenge før jeg kom inn i win menyen.til slutt klarte jeg å formatere og tatt recovery.hatt mye problemer med overopphetning og fryser til av ganske enkle oppgaver nesten helt fra jeg kjøpte den.men etter formateringen i går kveld ble den en smule kjappere.tok ca 10 timer før rebootinga begynte igjen.sitter å formaterer igjen nå.usikker om det kan være software feil eller hardware.noen som har en formening om hvor feilen kan ligge ? en såpass ny laptop bør uansett ikke streike før det har gått 6mnd så håper dette kan løses som en garanti sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå