wizardos Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Unnskyld meg men..DRØMMEACHIVEMENT!? Dere wow nerds har dratt den langt nå ass. jeg har en drømmebil, har jeg dratt den for langt nå? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ingenting slår Realm First! Death's Demise og titellen som kommer med. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Ingenting slår Realm First! Death's Demise og titellen som kommer med. Tør påstå det kommer an når dere tok alone in the darkness. Pre nerf? /salute! Post nerf, toc gear? Meh. Det jo fortsatt en krevende fight tho. Selv har jeg ikke noen veldig unike tittler akkurat. Løper som regel rundt med The Immortal, Herald of the Titans eller Hand of A'dal. Færre folk å se med de i forholt til f.eks. of the Ashen Verdict og Astral Walker. Burde vært en tittel på Earth, Wind & Fire 25 man tbh. Endret 9. januar 2010 av BigJackW Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva skjer med factionbaserte titler som Kight-Captain hvis man bytter faction? Får man tilsvarende tittel for horde istedenfor? Hvis noen andre lurte på det samme, så fant jeg ut at alt, inkludert titler blir oversatt til det tilsvarende på motsatt faksjon. http://www.worldofwarcraft.com/info/faction-change/index.xml Knigh.Champion blir f.eks. Centurion. Lurer fremdeles litt på hva Blizz kommer til å gjøre med Dartol's Rod of Transformation tho... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den beste achivement man kan ha er vel "Epic". Denne lille godsaken sørger for at du får komme med i etvært raid som finnes. Vel, tilnærmet i alle fall. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den beste achivement man kan ha er vel "Epic". Denne lille godsaken sørger for at du får komme med i etvært raid som finnes. Vel, tilnærmet i alle fall. Lenke til kommentar
akak Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 På silvermoon hjelper ikke epic achiv mye. Her må vi ha 5k gearscore+++ for å gjøre toc10/25 Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Glory of the Ulduar raider 10 man igår etter å ha svetta igjennom Ulduar i tolv timer i strekk. :> var vel minst et halvt år for seint, men pfft Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 På silvermoon hjelper ikke epic achiv mye. Her må vi ha 5k gearscore+++ for å gjøre toc10/25 Det er da ikke noe stress. Har selv 3 dager played på 80 med magen min, og har allerede nærmere 5,1k gs. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Accomplished Angler. Måtte jobbe hardt og lenge for Salty Otogi Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Unnskyld meg men..DRØMMEACHIVEMENT!? Dere wow nerds har dratt den langt nå ass. jeg har en drømmebil, har jeg dratt den for langt nå? Ja, så absolutt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Mine beste må vel være of the Ashen Verdict og Twilight Vanquisher ^^ Så har jeg Master Sergeant som er litt nice å ha nå ^^ Endret 17. januar 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kan ikke komme på noen achievement som er veldig spesiell, men "Knight-Captain" synes jeg er morro å ha. Skulle ønske jeg gjorde mer PVP i vanilla. En achievement jeg ønsker meg er "What A Long, Strange Trip Its Been". Unnskyld meg men..DRØMMEACHIVEMENT!? Dere wow nerds har dratt den langt nå ass. jeg har en drømmebil, har jeg dratt den for langt nå? Tenker det samme. Trolig ville du nok fått en annen reaksjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Unnskyld meg men..DRØMMEACHIVEMENT!? Dere wow nerds har dratt den langt nå ass. Du kommer inn for å si noe negativt om wow-spillere? Huff. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har "of the ashen verdict" tittlen og liker den Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 The Horseman's Reins nuff said Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Blir Gladiator på onsdag:) Det er vel det største målet mitt og mitt beste achievement =) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Unnskyld meg men..DRØMMEACHIVEMENT!? Dere wow nerds har dratt den langt nå ass. Du kommer inn for å si noe negativt om wow-spillere? Huff. Jeg måtte gråte en skvett Fikk Razzashi Raptor feat of strenght her for litt siden, og er 1 gold coin og en bronze coin unna Coinmaster. Bare noen timer til ut av vinduet nå, så er Titan Seal of Dalaran min, woot! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 The Horseman's Reins nuff said Bah, du aner ikke hvor lang tid og hvor mange ganger jeg prøvde å få den mounten under Hallow's End, men ingen flaks for meg. Men et kjapt spørsmål. Når du mounter den i f.eks Dalaran (hvor flying er "forbudt"), må du mounte på nytt for å kunne fly med den når du er i Krasus' Landing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå