Gå til innhold

Din "beste" achievement / drømme achievement

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... "What a long and strage trip it have been"

teknisk sett den vanskligste achivmente på spille fordi du må bruke 1 år på den ^^

Er jo egentlig ikke noe vanskelig da. Tar bare tid.

jaja, men får du ikke nok tid må du vente 1 år igjen :p

og da er det ny expansion, og hvem gidder og gjøre den da :p?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Og hva er "The Seeker" achi'en?

Er det noe jeg ikke har gjort noe spesielt med i dette spillet så er det achivementsa, har tatt de som de kommer, plutselig discovered grizzly hills og sånt, men det var inntil jeg oppdaget Higher Learning (lese 8 bøker om Arcane Magic som en finner i Dalaran) er mage på RP server så tenkte denne kunne være litt morro og ha.

Grei skuring? Nja, spawntid som varierer mellom 3 og 4 timer, og kan i tilegg til dette spawne 2 fake bøker istedefor den du er ute etter.

I begynnelsen er det ikke fullt så gale, for da har du 8 steder du kan løpe mellom, men så finner du flere og flere og sitter igjen med 2, kan campe spawnstedene i et par timer hver kveld, hvor du løper fram og tilbake. Så spawner endelig en av de, og da sitter du igjen med kun 1 spawnepoint, og dette holder du under jævla god oppsikt. For leser noen boken despawner den etter 3 min. Og når den endelig spawner er det gjerne en fake som du har lest 6 ganger fra før av.

Leste på wowhead om spawnetider og sånt, og så enkelte poster hvor personene hadde stilt inn alarmklokker etter når bøkene skulle komme, hvor de hadde campet plassen time etter time i dagesvis. HA! tenkte jeg, det kommer hvertfall ikke jeg til å gjøre, men joda, er nesten på det stadiet nå. Hvertfall like frustrert.

Men kan ikke gi meg nå så får fortsette, og jess, har campet siste stedet mens jeg skrev dette her.

wowheadquote:

Finally, after 20 spawns, I finally got the real book and the achievement. I spent at least 12 full hours of my life sitting in front of a bookshelf, in a video game, waiting to click on a virtual book. Maybe it's time to give up WoW for good.
Lenke til kommentar

Hva skjer med factionbaserte titler som Kight-Captain hvis man bytter faction? Får man tilsvarende tittel for horde istedenfor?

Har en støvete lvl70 gay nelf knight-captain som jeg aldri spiller med. Men har litt lyst til å spille hunter igjen.

For tiden er jeg mest opptatt med å ta The Coin Master Achievement, som gir Titanium Seal of Dalaran. Ærlig talt så er vel egentlig achievements og titler siste pri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Har faktisk ingen achievements jeg er stolt over. Raider, men raider ikke noe som er verdt å nevne. PvPer, men får ingenting som er verdt å nevne. Har bare ting som casuals kan få egentlig.

Eneste som jeg er litt stolt av er the Undying tittelen. Ingenting fancy nå for tiden, men da jeg fikk den var det på første forsøk med guilden back in the day når man gjorde Naxx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...