Gå til innhold

Din "beste" achievement / drømme achievement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, egentlig ingen achivements jeg er direkte stolt av egentlig, litt kult å ha "The argent champion" tittelen på Paladinen min men ellers er det bare standard og lette achivements å få tak i.

 

Jobber litt nå med å få Red Proto drake, har 13 heroic achivements å knabbe, deriblant Oculus hvor jeg har mest igjen.

Lenke til kommentar
Nja, egentlig ingen achivements jeg er direkte stolt av egentlig, litt kult å ha "The argent champion" tittelen på Paladinen min men ellers er det bare standard og lette achivements å få tak i.

 

Jobber litt nå med å få Red Proto drake, har 13 heroic achivements å knabbe, deriblant Oculus hvor jeg har mest igjen.

 

Hvis du venter til neste patch kommer dragene Oculus til å scale med gear, så burde bli en del lettere å gjøre achievementet sett at du ikke er i fullt blått.

Lenke til kommentar
engang har jeg gjort Oculus, og det var nok... tror ikke jeg har oculus normal engang!

Enig, shitplass.

 

Ley-Guardian Eregos kills (The Oculus)

1

Ley-Guardian Eregos kills (Heroic Oculus)

--

 

Har heller ikke cleara heroic azjol-nerub :p

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Har 4 feats of strenght men de er alle lette å få tak i. Sånne som plutselig bare er der, untatt champion da. Og 25k hk og World explorer. Ikke noe å skryte av egentlig.

 

edit: har 21/25 av fillin up the barn.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...