Gå til innhold

Din "beste" achievement / drømme achievement


Anbefalte innlegg

Hvilken achievement er du mest fornøyd med å ha?`

Kanskje en som representerer deg og hva du synes er gøy med spillet.

Og hvilken achievement skulle du elsket å ha :D

 

Ta gjerne og link dem fra Wowhead.

 

Har ikke mulighet selv til å gå på wowhead på jobb, moderator edit posten min, link for meg og slett dette? pretty plz? :love:

 

Min favoritt for tiden er Crusader tittelen, fra å blir exalted med alle alliance factions + Argent Crusade, samt representere alle i Argent Tournament.

Den tok en stund :D (wowhead link to come)

 

En jeg skulle likt å få er den feat of strenght når du får den flyve phoenixen fra Al'ar. :dribble: (wowhead link to come)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske fornøyd med å ha gjort "For The Alliance" rett etter at det ble mulig på lvl 70... Gikk med ett raid på 39 av sunstriders fineste (siste mann mista nettet midt i orgrimmar :p)

 

Ser frem til å få gjort unna "What A Long, Strange Trip It's Been", ikke at det er noe vanskelig achievement, men...

 

Er ikke så langt unna Arena Master tittelen heller :)

Lenke til kommentar

Har en "Feat of Strength achievement" denne hxxp://www.wowhead.com/?achievement=438 så er min beste.Enst jeg angre på jeg ikke gjøre med pvp i sin tid hadde del kulter med Marshal titlen hehe. Kanskje "The Fifth Element" er også litt kule å ha

Drøm sak er arena mester title sak

Endret av smy
Lenke til kommentar
Har en "Feat of Strength achievement" denne hxxp://www.wowhead.com/?achievement=438 så er min beste

 

Dumme wowhead blokk...

 

Hvilken er det?

 

Ligger på alt complete hittil for min What A Long, Strange Trip It's Been på DKen min.

Ser for meg at Hallows End kan bli tung om det krever pet og det gresskar hodet.

Lenke til kommentar
Flame Warden tittelen til min mage og Guardian of Cenarius tittelen til min druid. Begge er relativt lette å få tå tak i. Jeg går som regel for achievements med en reward jeg vil ha, ikke bare for å ha klart de.

 

Edit: Og jeg er ganske fornøyd med at hunteren min er en av de få som kan løpe rundt som Blood Guard.

Hadde Legionaire selv ;D Ganske awesome...

 

Kuleste må jo være Warlord da, High Warlord blir for "pimp" eller fjortizz gangsta imo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...