Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er jeg en psykpat?

Gjest Guest_Linn_*

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Jeg vil ikke klage over mannen jeg var bort, det er feil. Han er syk han også.

Og når to syke mennesker møtes blir det en kollisjon av styr.

Jeg er glad for å høre at folk ikke tenker på meg som ond iallefall. Jeg går å bereider meg

selv.

-------------------------------------------------------------------------------------

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg holde meg unna alle slike situasjoner der følelser med menn er?
Så absolutt ikke. Mannen du var borti hadde mange psykopatiske trekk og du bør ikke dømme alle menn etter hvordan han var. Du traff den ene prosenten av mennesker som du absolutt ikke bør ha noe med å gjøre i det hele tatt. Det skal veldig mye til å treffe en sånn kødd igjen

hvem mener du ? trådstarter? er ikke hun annonym??
Trådstarter ja, hun er anonym, men jeg kjenner igjen historien fra tidligere tråder. Så absolutt ingen fin historie

Og det er noe galt i hodet mitt når jeg tar av slik jeg har gjort fordi jeg ble veldig såret. Jeg burde gjort som folk flest, vendt ryggen til. Men jeg innser at jeg er syk. Og synes det er skremmende. Kjempeskremmende.
Det er ikke lett å vende ryggen til noen man har følelser for, men her var det det som trengtes å gjøre. Du føler deg ikke bra nå og det er helt normalt, men du er veldig overfølsom. Men jeg skal love deg at du kommer til å stable deg på beina igjen og forstå at du har det sinnsykt mye bedre uten han :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...