Gjest Guest_Linn_* Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har vært igjennom noe tøfft, ble tatt skyldig for å trakasert en mann. Det bygger på at jeg hadde et sexuellt forhold til mannen, og ble smigret av hans følelser mot meg. Jeg opplevde at han såret meg stort med å bryte på en måte som jeg følte var ubehagelig, og ekkel. Og da tok jeg helt av. Jeg ringte han ned, sendte sms, og alt, kjempelenge. Han ignorerte meg for det meste, og jeg ble enda mer stresset... Han hadde gjort dette før også , og kommet tilbake. Så jeg trodde det var samme spill som sist, og bare tok av i følelsens rus. Det hele endte med sak, men vi kom til forlik, og det var veldig godt for meg at vi gjorde, istedet for at det ble dom i saken. Jeg er veldig deprimert nå, og lurer på om jeg er en psykopat siden jeg tok sånn på vei? Kjempelei meg for det, og jeg har aldri ment å plage noen. Men sitter å føler ekle følelser nå med meg selv. Så nå har jeg det ikke bra, veldig lei meg. Har begynt på tabeletter for depresjonen,som jeg har i forbindelsen med dette, men er redd for at jeg er en psykopat som må holde meg unna menn, med tanke på hvordan jeg blir? Jeg ville ikke bli sånn, og vil ikke være sånn.... Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har vært igjennom noe tøfft, ble tatt skyldig for å trakasert en mann. Det bygger på at jeg hadde et sexuellt forhold til mannen, og ble smigret av hans følelser mot meg. Jeg opplevde at han såret meg stort med å bryte på en måte som jeg følte var ubehagelig, og ekkel. Og da tok jeg helt av. Jeg ringte han ned, sendte sms, og alt, kjempelenge. Han ignorerte meg for det meste, og jeg ble enda mer stresset... Han hadde gjort dette før også , og kommet tilbake. Så jeg trodde det var samme spill som sist, og bare tok av i følelsens rus. Det hele endte med sak, men vi kom til forlik, og det var veldig godt for meg at vi gjorde, istedet for at det ble dom i saken. Jeg er veldig deprimert nå, og lurer på om jeg er en psykopat siden jeg tok sånn på vei? Kjempelei meg for det, og jeg har aldri ment å plage noen. Men sitter å føler ekle følelser nå med meg selv. Så nå har jeg det ikke bra, veldig lei meg. Har begynt på tabeletter for depresjonen,som jeg har i forbindelsen med dette, men er redd for at jeg er en psykopat som må holde meg unna menn, med tanke på hvordan jeg blir? Jeg ville ikke bli sånn, og vil ikke være sånn.... Nei, jeg sliter med alvorlige sinnslidelser så jeg snakker averfaring, det du opplever er følelser Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hadde du vært psykopat/sosiopat hadde du vel ikke sittet igjen med dårlig samvittighet/anger i ettertid. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nei, jeg sliter med alvorlige sinnslidelser så jeg snakker averfaring, det du opplever er følelser ---------------------------------------------------------------------- Godt å høre at noen forstår dette, for jeg er så utrolig deppa for at jeg tok av pga. følelsene mine tok kontroll.... Jeg bereider meg selv for det, og jeg skulle aldri gjort det. Er skremt av meg selv. For til tross om han hadde såret meg, så skulle jeg ikke ta av. Jeg mente det ikke med vilje....Gjorde ingenting for å være ond.... Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Godt å høre at noen forstår dette, for jeg er så utrolig deppa for at jeg tok av pga. følelsene mine tok kontroll....Jeg bereider meg selv for det, og jeg skulle aldri gjort det. Er skremt av meg selv. For til tross om han hadde såret meg, så skulle jeg ikke ta av. Jeg mente det ikke med vilje....Gjorde ingenting for å være ond.... Jepp, det er ingenting galt med deg, du er bare litt deprimert! Det går av jo fortere du slutter å tenke på det, kom deg ut, skift miljø rundt deg litt, det kan hjelpe noe utrolig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hehe, deg igjen ja. Nå bør du være glad du er kvitt han for alltid så mye som han har gjort mot deg. Hva med å finne deg en ny fyr? En som ikke allerede er gift? Du er ikke psykopat du er bare veldig naiv, korttenkt og forvirret. Anbefaler deg å ta kontakt med en psykolog Endret 25. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet nå, hvis jeg var en psykopat? Jeg er skikkelig deppa for dette, og lei meg, samt så hater jeg meg selv for dette. Føler meg ganske ekkel nå... Jeg skulle aldri tatt av mot mannen, selv om han såret meg. Aldri! Går på sipralex tabeletter nå, så jeg håper at jeg får vekk depresjonen rundt dette snart..... Den er så tung å bære. ------------------------------------------------- Hadde du vært psykopat/sosiopat hadde du vel ikke sittet igjen med dårlig samvittighet/anger i ettertid. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Vel, som regel har jeg ingen skyldfølelse selv om jeg har gjort jævlige ting mot folk, bare for å ha det morsomt, men folk jeg har brydd meg om har jeg fått dårlig følelse av, ikke noe alvorlig men tenkt, basicly det varierer. Stol på meg, du er IKKE psykotisk, og jeg er 95& sikker på at det ikke er NOE galt med hodet ditt (utelukka depp) Endret 25. juni 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 jeg er 95& sikker på at det ikke er NOE galt med hodet ditt Du har tydeligvis ikke lest alle trådene hennes. Noe er galt, jeg vet ikke hva. At det ikke er ikke psykotisk er jeg enig i, men noe rart er det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det er vel psykopater/sosiopater føler vel egentlig ikke skyldfølelse nei. De kan vel godt vite at de burde føle skyld, men gjør det altså ikke (i enkelte tilfeller iallefall)? Tror ikke det er noe galt med deg, for å si det slik, ikke slik du beskriver situasjonen iallefall. Ja du kunne godt ha moderert reaksjonen litt, men nå sier du jo heller ikke noe om hvor drittsekk fyren var da han dumpet deg. Godt mulig han fortjente det Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har våknet opp. Og bereider meg selv. Hvis han ville så måtte jo han få lov å ikke ønske å snakke med meg mer selv om det skjedde litt brått og ubehagelig. Vi begge var syke på foskjellige måter også. Men jeg angrer på at jeg var så stygg at jeg tok av. Så det er gjerne en god ting at jeg bereider meg selv for det, og lærer uansett. En ny fyr, er vanskelig nå. Jeg tør ikke, for jeg er redd for mine egne følelser og reaksjoner.Det er best å vente til jeg føler at jeg har stablet meg godt sammen. Er jeg ikke psykopat når jeg tar av med å sende kjempemange meldinger / smser osv. til en mann, fordi jeg ble følelsesmessig lei meg? Jeg holdt på ganske lenge, men han ignorerte meg sånn, så det tok helt over. Men jeg tror vi begge var syke. Både han og meg. Det er helt klart. Jeg har innsett hvor syke vi begge har vært iallefall. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Hehe, deg igjen ja. Nå bør du være glad du er kvitt han for alltid så mye som han har gjort mot deg. Hva med å finne deg en ny fyr? En som ikke allerede er gift? Du er ikke psykopat du er bare veldig naiv, korttenkt og forvirret. Anbefaler deg å ta kontakt med en psykolog --------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har iallefall skyldsfølelse, for å ha sendt dryssevis av smser, mailer, i to år. Men han ignorerte meg, eller kjeftet. Jeg ble veldig lei meg, pga måten han slo opp med meg på, den såret meg forferdelig. Men allikevel så skal ikke jeg ta av sånn. Jeg skrev mye som virket provoserende, ertende, og sjikanerende i meldingene også. Og det var ikke ment slik. Jeg var bare så lei meg for måten han brøt opp med meg på. Jeg bereider meg selv for at jeg har gjort det jeg har gjort uansett. Jeg har dårlig samvittighet. Men kan en psykopat ha dårlig samvittighet , hvis jeg er en sånn? Kan jeg være psykopat på enkelte områder- følelsesmessige? Jeg er skremt av meg selv. ---------------------------------------------------------------------------------- Det er vel psykopater/sosiopater føler vel egentlig ikke skyldfølelse nei. De kan vel godt vite at de burde føle skyld, men gjør det altså ikke (i enkelte tilfeller iallefall)? Tror ikke det er noe galt med deg, for å si det slik, ikke slik du beskriver situasjonen iallefall. Ja du kunne godt ha moderert reaksjonen litt, men nå sier du jo heller ikke noe om hvor drittsekk fyren var da han dumpet deg. Godt mulig han fortjente det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Du forteller og spør om det samme om og om igjen. Kan du ikke bare la det gå, drite i fyren og vente med å tenke på om du er psykopat før du ihvertfall har roa sinnet noen uker? Holder enda ved at du så absolutt har godt av å gå til psykolog Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg vet og har innsett alvoret. Det er noe galt når jeg tar av sånn som jeg gjør følelsesmessig selv om noen sårer meg følelsesmessig på en litt ubehagelig måte. Men lurer på om jeg skal hate meg selv for det....... Hva skal jeg gjøre? Skal jeg holde meg unna alle slike situasjoner der følelser med menn er? jeg er 95& sikker på at det ikke er NOE galt med hodet ditt Du har tydeligvis ikke lest alle trådene hennes. Noe er galt, jeg vet ikke hva. At det ikke er ikke psykotisk er jeg enig i, men noe rart er det Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg vet : jeg stresser. Jeg har vært hos lege men han sa at nå var det sommer så får ikke time hos psykolog før etter sommeren... frustrerende... Men ba derfor om han kunne gi meg noen tabeletter for depresjonen, og det fikk jeg. Må gjøre noe for at jeg skal roe meg ned i nervene mine..... og for å roe psyken ned.. Du forteller og spør om det samme om og om igjen. Kan du ikke bare la det gå, drite i fyren og vente med å tenke på om du er psykopat før du ihvertfall har roa sinnet noen uker? Holder enda ved at du så absolutt har godt av å gå til psykolog Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 jeg er 95& sikker på at det ikke er NOE galt med hodet ditt Du har tydeligvis ikke lest alle trådene hennes. Noe er galt, jeg vet ikke hva. At det ikke er ikke psykotisk er jeg enig i, men noe rart er det hvem mener du ? trådstarter? er ikke hun annonym?? Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 For meg høres det bare ut som en sterk reaksjon som vil gå over. En psykopat føler jeg er mer kalkulert og planlagt i det han/hun gjør. Likevel er det grunn til å kanskje snakke med noen om dette. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 jeg er anonym ja. Og det er noe galt i hodet mitt når jeg tar av slik jeg har gjort fordi jeg ble veldig såret. Jeg burde gjort som folk flest, vendt ryggen til. Men jeg innser at jeg er syk. Og synes det er skremmende. Kjempeskremmende. hvem mener du ? trådstarter? er ikke hun annonym?? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg tok kraftig av i lengre tid, i 2 år, dryssevis av meldinger, dryssevis av smser, dryssevis av mailer. Jeg møtte fullstendig veggen da han såret meg med å si kjapt at han ikke ønsket å ha noe med meg å gjøre. Er et mareritt å tenke på alt sammen, og er fryktelig lei meg for det jeg har gjort. Jeg er veldig stresset med det jeg har gjort, -men mente det ikke for å være ond, selv om det kunne virke sånn på en del meldinger. Jeg var i et følelsesmessig kaos, og er det ennå, men nå ba jeg legen om tabeletter for depresjonen. Måtte ha det , for jeg føler meg så rar nå. Tenk om jeg blir sånn igjen, hvis en ny mann sårer meg? Livredd for det.... For meg høres det bare ut som en sterk reaksjon som vil gå over. En psykopat føler jeg er mer kalkulert og planlagt i det han/hun gjør. Likevel er det grunn til å kanskje snakke med noen om dette. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hva skal jeg gjøre? Skal jeg holde meg unna alle slike situasjoner der følelser med menn er?Så absolutt ikke. Mannen du var borti hadde mange psykopatiske trekk og du bør ikke dømme alle menn etter hvordan han var. Du traff den ene prosenten av mennesker som du absolutt ikke bør ha noe med å gjøre i det hele tatt. Det skal veldig mye til å treffe en sånn kødd igjen hvem mener du ? trådstarter? er ikke hun annonym??Trådstarter ja, hun er anonym, men jeg kjenner igjen historien fra tidligere tråder. Så absolutt ingen fin historie Og det er noe galt i hodet mitt når jeg tar av slik jeg har gjort fordi jeg ble veldig såret. Jeg burde gjort som folk flest, vendt ryggen til. Men jeg innser at jeg er syk. Og synes det er skremmende. Kjempeskremmende.Det er ikke lett å vende ryggen til noen man har følelser for, men her var det det som trengtes å gjøre. Du føler deg ikke bra nå og det er helt normalt, men du er veldig overfølsom. Men jeg skal love deg at du kommer til å stable deg på beina igjen og forstå at du har det sinnsykt mye bedre uten han Jeg tok kraftig av i lengre tid, i 2 år, dryssevis av meldinger, dryssevis av smser, dryssevis av mailer. Jeg møtte fullstendig veggen da han såret meg med å si kjapt at han ikke ønsket å ha noe med meg å gjøre. Er et mareritt å tenke på alt sammen, og er fryktelig lei meg for det jeg har gjort. Du må prøve å innse at du ikke er det sorte får her. Det du har gjort mot han er ingenting i forhold til det han har gjort deg sånn jeg har forstått det. Han utnyttet deg og følelsene dine, var utro mot kona og hjernevaska dere begge. Slutt å se på deg som synderen. Det å sende mail, sms, osv er helt uskyldig i forhold til hva han har gjort Endret 25. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå