Gå til innhold

Båtplasser i oslo, nordstrandområdet?


Anbefalte innlegg

Har aldri hatt båt men vurderer nå sterkt å kjøpe en. Det jeg derimot har skjønt er at man i Oslo ikke kan ha båt uten å ha båtplass.

 

Har forsøkt å google båt, båtplass osv i oslo og får en helvettes masse totalt utdaterte nettsider. Tydelig at båtfolket bruker mer tid i båten sin enn på å lage nettsider :-)

 

Er det noen som har tips på hvor man henvender seg for å få seg en båtplass i nærheten av nordstrand i oslo? Båten jeg kommer til å kjøpe blir vel en liten daycruiser av et eller annet slag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok belage deg på å betale mellom ti og femten tusen per sesong for en båtplass - med mindre du har stått på venteliste de siste ti årene.

 

Det er flere marinaer som leier ut båtplasser, men jeg tror de fleste på "din" side av fjorden er båtforeninger som har årevis med ventelister.

Lenke til kommentar
Har aldri hatt båt men vurderer nå sterkt å kjøpe en. Det jeg derimot har skjønt er at man i Oslo ikke kan ha båt uten å ha båtplass.

 

Har forsøkt å google båt, båtplass osv i oslo og får en helvettes masse totalt utdaterte nettsider. Tydelig at båtfolket bruker mer tid i båten sin enn på å lage nettsider :-)

 

Er det noen som har tips på hvor man henvender seg for å få seg en båtplass i nærheten av nordstrand i oslo? Båten jeg kommer til å kjøpe blir vel en liten daycruiser av et eller annet slag.

Reis ned til havna, og finn vedkommende som har ansvaret der, om han/hun ikke er der, så er det nok et telefonnummer du kan ringe..

Ellers kan det være lurt å kikke i lokalavisa di..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...