Jo Are Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hei Fikk i dag brev om skatteoppgjør for 2008, men jeg er usikker på om jeg får igjen eller ikke. Dette er første gang jeg får slikt brev så vet ikke helt hvordan jeg skal lese det, burde fulgt med en guide I brevet står det føgende: Avregning: Fotskuddstrekk 1 313+ Overskytende 1 313 Rentegodtgjørelse 51 + Til gode 1 364 Så står det at beløpet blir overført til min konto. Men hva betyr dette? Går jeg virkelig i pluss? Fikk brev om selvangivelse tror jeg det var og da sa mamma at jeg gikk i 0. Håper noen kan hjelpe meg med dette Edit: skrivefeil Endret 25. juni 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Til gode 1364 betyr at du får 1364 inn på konto. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Til gode 1364 betyr at du får 1364 inn på konto. Sånn er det bare. Var slik jeg tolket det også, men siden mamma sa jeg gikk i 0 tildligere så måtte jeg bae spørre. Når kommer disse pengene? Edit: har vist fått de allerede, takk for hjelpen Endret 25. juni 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har allerede fått pengene på konto for flere dager siden. Så de burde være på vei hvis du ikke allerede har fått de. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Til gode 1 364 Så står det at beløpet blir overført til min konto. Men hva betyr dette? Går jeg virkelig i pluss? Fikk brev om selvangivelse tror jeg det var og da sa mamma at jeg gikk i 0. Det virker som at du vil ha bekreftet det opplagte: "Er det virkelig sant ?" Mødre er ikke til å stole på vettu. Endret 25. juni 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Til gode 1 364 Så står det at beløpet blir overført til min konto. Men hva betyr dette? Går jeg virkelig i pluss? Fikk brev om selvangivelse tror jeg det var og da sa mamma at jeg gikk i 0. Det virker som at du vil ha bekreftet det opplagte: "Er det virkelig sant ?" Mødre er ikke til å stole på vettu. Hehe, man må jo forsikre seg vet du. Virker ting som om at det er for godt til å være sant er det som oftest det, men denne gangen er det sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå