hitokiri Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Svenskene får tjenesten på Android. Les mer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Da blir det en Android-telefon på meg neste gang. Men jeg tipper at Android bare er første steg, og vi snart vil se klienter til både Windows Mobile og Symbian.. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Vel spotify fungerer på iPhone også, men er ikke godkjent av Apple enda for App-store, så det er forbeholdt folk som har fengselsfuglet telefonen sin for nå Er nok bare et tidsspørsmål før det blir gitt ut for iPhone også, dog noe gimpet i forhold til jailbreak versjonen som kan kjøre i bakgrunnen. Programmet er laga av noen svensker på hobbybasis, og er et imponerende stykke arbeid. Spotify jobber visst på en egen iPhone app også. Endret 25. juni 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Vel spotify fungerer på iPhone også, men er ikke godkjent av Apple enda for App-store, så det er forbeholdt folk som har fengselsfuglet telefonen sin for nå Er nok bare et tidsspørsmål før det blir gitt ut for iPhone også, dog noe gimpet i forhold til jailbreak versjonen som kan kjøre i bakgrunnen. What? Kan du sende link/kilde via PM? (iPoden min har rømt fra fengselet, ja.. ) Endret 25. juni 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
wiak Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 l33t endelig får vi snart spotify for mobilen i norge og ja du kan offline synce, bare sjekk videoene endelig noe bra for android Lenke til kommentar
BloodSkull Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 tror vel egentlig ikke det kommer en godkjent versjon til iphone?, den konkurrerer jo direkte med deres itune. De er ganske strenge på sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) -- Endret 3. mai 2018 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
ziper Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 link men man må ha betalt versjon av spotify Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Blir det ikke å bli veldig dyrt? Er vell mye data som skal overføres Endret 25. juni 2009 av Blueone Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Blir det ikke å bli veldig dyrt? Er vell mye data som skal overføres De fleste operatører har vel fastprisavtaler på datatrafikk som ikke er så gærne. Da blir det en akseptabel pris for å alltid ha all musikk du vil tilgjengelig (i tillegg bruker man jo gjerne en del nett via 3g som iphone-innehaver - vil jeg tro). Må si det mest overraskende med denne iphone-klienten var at det var ikke antydning til buffering og at det fungerte så smertefritt (i alle fall på 3g-nett her i Bergen). Lenke til kommentar
TubXtra Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Dette kommer aldri til å godkjennes av Apple som en applikasjon til iPhone - det slår jo totalt beina under musikkbutikken som de tjener grovt på. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Genialt, og ja det kommer helt sikker til Winmo og symbia også men tror aldri at det kommer en låvling version til iphone. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tipper det kommer til iPhone, jeg. Apple er ikke idioter, og de skjønner hvor utviklingen går. Dessuten kan du fint streame podkaster, høre på nettradio o.l. Dette er også streaming av musikk og innhold som duplikerer iTunes på sett og vis. Spotify vil sannsynligvis også, hvis de er lure, la deg kjøpe musikken i iTunes på telefonen. Så ... vi får se hvem som får rett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Om sotify kjem som på app-store er det vel berre til å legga ned i-tunes. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Er det vel ikke. Spotify har ikke engang halvparten av utvalget til iTunes. I tillegg funker ikke Spotify så bra når du ikke har nettforbindelse Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 gjør det vel. du kan bruke spotify i offline også. Og de oppdaterer jo databasen sin hele tiden. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Spotify vil sannsynligvis også, hvis de er lure, la deg kjøpe musikken i iTunes på telefonen. Så ... vi får se hvem som får rett Det kan jeg aldri verden tenke meg. Spotify er en direkte konkurent til iTunes. Hvorfor skal da Spotify hjelpe iTunes å tjene penger? Spotify er nok mer opptatt av å tjene penger selv og aller helst stjele iTunes kundene. Og hvem er det foresten som gidder å kjøpe en sang man allerede har gratis tilgang til? Podkaster og nettradio er ikke det samme fordi det ikke er samme innhold som iTunes. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har du prøvd å høyreklikke på en sang i spotify og sett at du får opp en meny for å kjøpe sporet? Funksjonaliteten er ikke tilstede enda, men det er vel liten tvil om at spotify ønsker å samarbeide med andre selskaper som selger musikk på andre premisser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg