muummi Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Heisann Jeg har kjøpt meg en bærbar HP maskin og jeg lurer på sånn ca hva gjennomsnitrtlig batterilevetid på et batteri er? HVis jeg har maskinen på full ytelse på batteristrøm så var batteriet kanskje i 45-50 min, er det bra eller dårlig? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kommer selvfølgelig an på modellen, men f.eks. dv7 og dv5 seriene er dette normalt. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ved full ytelse kan man ikke regne med spesielt lang batteritid, nesten samme hvilken maskin man har. Du kan eventuelt kjøpe et 9-cellers batteri. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 ok, men hvis jeg er hjemme og bruker pc'n kan jeg da ta ut batteriet og fremdeles ha den tilkoblet laderen, eller er ikke det bra for maskina? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Du skal ikke ha batteri og lader i når batteri er fulladet. Å bare ha lader i uten batteri har ingenting å si. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Oki, takker for raskt svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå