Gå til innhold

HTC Touch diamond eller Htc magic?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Må ha ny tlf, og det står mellom disse to, HTC Touch diamond 2 og Htc magic.

 

Her lest å prøvd begge tlf, men trenger litt overbevisning om hvvem jeg burde velge.

spesifikasjonene for disse er egentlig veldig like, den største forskjellen er operativsystemet, hvor Magic kjører Android og Diamond Windows mobile.

 

Noen erfaringer noen vil dele med meg om disse tlf, fordeler og ulemper tas imot med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer avansert jo bedre, jeg er en liten teknofrik, som liker å gjøre mye morro ut av tlf..

 

som jeg ser det selv, så er det linuxbaserte os'et mer brukerbvennlig for min type bruk..MEN er det stabilt?

 

vet at WinMob har blitt bedre, men det er litt tweaking og knoting, +at det er mindre programmer, og man må betale for dem, har lest litt rundt på forumet her nå, og ser mulig ut som det blir en Magic, men hvis noen vet om noen ulemper, så si gjerne ifra ;)

Lenke til kommentar

Har selv hatt windows mobile, både 6.0 og 6.1 (HTC Touch og Diamond), og selv om de har blitt bedre siden den gang er jeg likevel overbevist om at Android er veien å gå. Har nylig kjøpt meg Magic og har til gode å oppleve treghet, låsninger og at ting ikke fungerer. Alt er også veldig fingervennlig i motsetning til WM, hvor du ofte må knote og pirke for å treffe det du sikter på. Diamond har vel bedre oppløsning på skjermen, men ellers taler det meste for Magic i mine øyne. Android Market er jo bare helt fantastisk! Og Magic er en av de lekreste telefonene på markedet, den stikker seg en del mer ut enn både Diamond 2 og en viss iPhone.

Lenke til kommentar

Winmob er ganske traust og etter min mening kjedelig. Jeg liker ikke windows mobile pga den gjennomgående tregheten i systemet. Det som er så flott med Android (har HTC magic selv, og har brukt mange windows mobile telefoner, htc diamond, samsung omnia) Anbefaler HTC magic på det varmeste :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...