Frederik1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hei Skal nå kjøpe tv, og det ser ut som om jeg står mellom Samsung LE40A856 og Samsung LE40A756. NetOnNet selger begge til noe jeg tro/synes er en bra pris: Samsung LEA856 Samsung40A756 Denne skal brukes i kjellerstue, med masse fotballtitting, psx spilling for unga og et par filmer. GET kabel tv. Hva mener dere? Er det bra pris? Hvilken skal jeg gå for? Hadde satt utrolig pris på litt "hjelp". På forhånd takk Frederik Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hvis det står mellom en av dem så ville jeg valgt den nyeste modellen Samsung LEA856. Har selv en samsung i LE40A serien, som er litt 1 år gammel da. Men er meget meget fornøyd ihvertfall Lenke til kommentar
Frederik1 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Hvis det står mellom en av dem så ville jeg valgt den nyeste modellen Samsung LEA856. Har selv en samsung i LE40A serien, som er litt 1 år gammel da. Men er meget meget fornøyd ihvertfall Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå