frankb85 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Vet ikke om dette er det rette stedet å poste dette... men uansett: Hva er DIN erfaring med å kjøre d-bol alene som kur? Innlegg som ikke har noe med emnet å gjøre vil bli rapportert og slettet innen kort tid. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) jeg har aldri brukt dbol men har noen venner som har gjort det. Dbol gir ganske gode resultater når det kommer til styrkeøkning å vektøkning men problemet er at mesteparten av det du går opp er vann å det forsvinner når du avslutter kuren. så dbol er egentlig søppel i mine øyne, hvis dette er den første kuren din hadde jeg mye heller gått får testo enathane i 10 uker sammen med winstrol de 5 siste ukene, du kan forsåvidt kjøre en enathane only eller winstrol only kur men hadde nok vært best å kombinere dem med tanke på å minske bivirkninger å få bedre muskeløkning. Endret 25. juni 2009 av abbyjr Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Bruk av anabole steroider er ikke tillatt. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg