Fotofashion Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ikke noe oppskarping er foretatt. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Flott bruk av lys. Bra skarphet (fullformat?). Bladet som stikker inn over høyre øye er litt forstyrrende, hadde vært noe annet om det bare var hud som var dekket til. Skyggen som blir slått på bladet over øyenbrynet er også litt fratrekkende, kanskje det kan fikses i Photoshop med noe kunstig belysning? Men ellers et veldig fint portrett. Lenke til kommentar
boos Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Veldig bra. Det eneste jeg vil påpeke er at jeg synes den mørke flaten til venstre for hodet og nedover ryggen blir litt for stor. Den kunne kanskje inneholde litt mer tegning? Hvis det da ikke er skjermen min som viser feil. boos Endret 25. juni 2009 av boos Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) er mere tegning på 16bit fila, glemmer at jpg konverteringen fjærner en del på dynamiken . bladet syns jeg personlig er en fin detalj iom at den peker mot pupillen, men ja.. jeg er sær på slikt . Fullformat nei.. tatt med Pentax K20D Endret 25. juni 2009 av DeViSoR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå