Thor. Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hei. Ble litt usikker på hva som har skjedd så jeg kan like gjerne komme med detaljer.. Jeg bor i en sokkelleilighet i byen med en AEG turnamat som vaskemaskin. Denne vaskemaskinen har oppført seg tilnærmet perfekt frem til siste vask. Forrige vask var en omgang med kokevask og maskinrensepulver som fungerte flott, all råtten kleslukt er borte. Denne gangen gjorde jeg et unntak ved å kjøre maskinen rett før jeg la meg. Dette er første (og siste) gang jeg gjør det. Denne vasken ble litt større enn vanlig men jeg har hatt omtrent like mye klær i maskinen minst en anledning tidligere. Nå lukter det en blanding av vaskepulver, brent elektronikk og en cocktail med andre lukter så jeg får ikke fastsatt hva jeg egentlig lukter. Så det jeg lurte på var hva bør jeg gjøre nå? Teste maskinen om trommelen snurrer som normalt eller om dere har andre råd. Tips? (og nei, det kan se ut som sist vask var på 90 grader men den var så lavt som 35) Endret 25. juni 2009 av Thor. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Vask pleier å stanke når det ligger vått i maskinen ei stund. Vask det igjen. Endret 25. juni 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Det kjenner jeg til men denne vasken har ligget 4-5 timer, det pleier ikke lukte slik det gjør nå heller. Det jeg er redd for er at motoren har jobbet for hardt og det er en slik lukt jeg kjenner. Det hender ofte at jeg setter på en vask etter arbeid (etter 15-30) og ikke gjør noe med den før 24 timer senere fordi den er glemt, denne lukten er annerledes. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Det viste seg at vannpumpen hadde kokt litt. Helt svartsvidd. Heldigvis hadde husvert tre slike maskiner så reservedel hadde han. Nedre spole er helt brent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå