Rusma Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hvorfor finnes ikke Mupen64 i debianpakkene sånn som i freebsd ports? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg vet ikke akkurat hvorfor, men på visse mailinglister jeg leste var det pga usikre lisenser på mange av pluginene som fulgte med. En annen grunn var vist at den ikke var blitt oppdatert på en lang stund. (2005) Det virket som om det var større sjanser for at http://code.google.com/p/mupen64plus/ ville komme inn i standard-pakkebrønnene. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hei igjen Um, jeg har nå forsøkt mupen64plus på både ubuntu/amd64/i396 og windows xp professional. Funket best på windows, men hvor er save-mappen der? det er jo ingen ~/.mupen64plus-mappe.. På linux blir bildet flimrete, eller programmet krasjer når jeg laster en rom. Det første skjer under amd64 det andre på en fattig i386 laptop. Hva kan dette være? (jeg har også laget en tråd på emutalk..) Endret 7. juli 2009 av Rusma Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Hei igjen Um, jeg har nå forsøkt mupen64plus på både ubuntu/amd64/i396 og windows xp professional. Funket best på windows, men hvor er save-mappen der? det er jo ingen ~/.mupen64plus-mappe.. På linux blir bildet flimrete, eller programmet krasjer når jeg laster en rom. Det første skjer under amd64 det andre på en fattig i386 laptop. Hva kan dette være? (jeg har også laget en tråd på emutalk..) Jeg har kommet litt videre. Flimringen skjer ikke bare med mupen64plus men også med mupen64 og project64 i wine. Så da må det være noe med OSet eller min hardware. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har du tileldigivs et intelskjermkort? Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Har du tileldigivs et intelskjermkort? Jeg har Ati Radeon X600 eller noe sånt. På emutalk sa de at det muligvis kunne ha noe å gjøre med OpenGL-driverne i Ubuntu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå