Gå til innhold

NAD C355BEE til Cerwin Vega VE-12F

Anbefalte innlegg

Hei igjen, Vet at jeg har en tråd rett under men vil bare ikke blande alt sammen.

Hvordan vil denne NADen fungere på Ve-12F? vil jeg utnytte mesteparten av av høyttalerenmed denne forsterkeren?

Takker mye for svar :)

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg ville gått for noe kraftigere. C326BEE vil kontrollere høyttalerene akseptabelt på lave volum, men vil slite mere og mere etter hvert som du skrur opp. Da kan du risikere å sprenge høyttalerene.

Lenke til kommentar
Jeg ville gått for noe kraftigere. C326BEE vil kontrollere høyttalerene akseptabelt på lave volum, men vil slite mere og mere etter hvert som du skrur opp. Da kan du risikere å sprenge høyttalerene.

Takker for svar :)

Ok.. Men skal ikke skru så veldig høyt, Har bare ett rom på 10-12 kvadrat.. Men jeg kunne jo kjørt på med en effekt når jeg har råd hadde det gått greit?

Lenke til kommentar
C355 driver nok VE-12 ganske bra, men en C372 eller tilsvarende hadde vært optimalt.

Ok, Tusen takk for all hjelp Lefse :)

Har sett litt på Finn.no finnet mye fint der, Har sett på den C372 som du sa,Tror jeg går for enn sånn brukt, Blir også billigere enn og kjøpe C355 ny :) Er det inngang for sub på C372? Isåfall blir det enn C372 på meg :p

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar
Hvis den er i god stand, så er 4000 en grei pris.

Vet du om C372 har vifte? En jeg kjenner har en NAD hjemmekinoforsterker som har vifte, Tar du hånden over kjenner du det blåser litt.. Vet noen om C372 har det?

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...