tobbesen Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Rakk ikke hurtigklagefristen, da jeg var på kjemi-ol øving på blindern.. Håper og satser på at det skal gå bra.. Noen nåværende medisinstudenter som har lyst til å fortelle hva de hadde da de kom inn? Lenke til kommentar
ScapulaAlata Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det eneste sikre i livet er at du skal betale skatt og at du skal dø en dag. Utenom det ønsker jeg deg lykke til med inntaket, du har ihvertfall en fair sjanse (Jeg hadde 5,68 i 2007 og kom inn... som du vet er det nye regler siden den gang). Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Skal ikke bli allmennlege for å sitte på et kontor og høre på Trygve sin gamle prostata... Misforstå meg rett, jeg har lyst til å hjelpe mennesker, men planen er å ta forskerlinja og rette meg inn på forskning, gjerne mot nanoteknologi Det sier du nå, men den triste sannhet er at de fleste som går medisin ender opp som allmennleger. Og om du vil jobbe med nanoteknologi, hvorfor ikke søke på nanoteknologi? Mye kortere studietid er det også. Ikke meningen å være kjiping Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Kom inn med over 1 poeng i margin. Kravet var 59,6, altså 5,56 i snitt og fullt med ekstrapoeng Fikk også bronse i internasjonal kjemi ol En riktig god sommer til alle! Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kom inn med over 1 poeng i margin. Kravet var 59,6, altså 5,56 i snitt og fullt med ekstrapoeng Fikk også bronse i internasjonal kjemi ol En riktig god sommer til alle! LOL, var du tredje best i hele kjemi OL? I så fall er det dritbra! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kom inn med over 1 poeng i margin. Kravet var 59,6, altså 5,56 i snitt og fullt med ekstrapoeng Fikk også bronse i internasjonal kjemi ol En riktig god sommer til alle! LOL, var du tredje best i hele kjemi OL? I så fall er det dritbra! Nei, han kom på 118. plass. Meget god prestasjon, tobbesen! Lenke til kommentar
Sanzu Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kom inn med over 1 poeng i margin. Kravet var 59,6, altså 5,56 i snitt og fullt med ekstrapoeng Fikk også bronse i internasjonal kjemi ol En riktig god sommer til alle! Grattis med bra resultat i kjemi ol! Sees i fadderuka. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå