ikek Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei Jeg er ute etter en, eller flere måter å montere en 120.3 radiatorer med vifter på en slik måte at vibrasjonsstøy blir lavest mulig (dvs. mangel av vibrasjonsoverføring fra radiatorern til kabinettet) som samtidig er transportsikker. Montering kan både være horisontal og vertikal. Plass er ikke noe problem. Finnes det en enkel løsning ala o-ring bruk for HDD's? Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Du har jo f eks vibrasjonsdempende pakninger, det er den mest lettvinte løsningen jeg vet om. Hvor effektiv den er vet jeg dog lite om, men andre her inne har sikkert peiling på det Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Silikonfester for vifter, slike som følger med Noctua. Ikke sikkert de er kraftige nok, dog jeg tror nok det skal gå bra. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 enkelt og billig?? ta ett stk liggeunderlag av ønsket type og tykkelse.. skjær ut "pakkning" som passer dine behov.. vips.. fint og flott... kan monteres med strips for mindre vibrasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå