EMS15 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei Jeg har hørt på den samme musikken nå i aldri så lenge. Sikkert et halvt år elns. Jeg bestemte meg derfor for å oppdatere listen min litt. Noen som har noen gode idèer. Jeg er veldig, veldig kresen når det gjelder musikk.. Techno... P.O.D... Rap... Pfft.. Jeg liker for det meste musikk som; Metallica, Foo Fighters, All That Remains, Slipknot (Bare snuff) osv, osv.. Kort sagt, Alternative Rock, Rock, Death Metal.. Noen som har noen tips til hva jeg kan like? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) AC/DC, Guns n Roses, Machine Head, Lamb Of God. Edit: Children Of Bodom, Disturbed, In Flames, Pantera Endret 24. juni 2009 av Bushmills Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Metal: Bloodbath, Cradle of Filth, Bless the Fall, Rammstein, Fear Factory, Lamb of God, Meshuggah, Down,Dimmu Borgir, Mastodon, Opeth, Overkill, Sepultura, Slayer, Anthrax. Det var de jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 En svært god musikkliste: The Killers TV on The Radio - Staring at the sun Status Quo Aerosmith Toploader - Dancing in the moonlight Coldplay Toto - Africa og bla. Hold the Line Korn Lynyrd Skynyrd - Tuesday's Gone og Free Bird spesielt Studio 99 Moby - Porcelain feks. Band of Horses Red hot chili peppers Arcade Fire Foo Fighters Madrugada Guana Apes Thin Lizzy - Whiskey in the Jar Dire Straits Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Pussig det Har hørt på omtrent 90% av det dere sa Men kan dere si en sang dere like av dem også, så jeg kan høre den? Har Spotify. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Breaking Benjamin - utan tvil! Ellers, Blue october, The Killers, Red Hot Chili Peppers, Alkaline Trio, Avenged Sevenfold, Dropkick Murphys, Major Parkinson osv... Kos deg! Endret 24. juni 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Faith No More(metal, rock, pop og litt rap i et band) Queens of The Stone Age(rock) Eagles of Death Metal(rock) Glasvegas(poprock) Datarock(electronica rock) Mare Volta(rock) Nine Inch Nails(Alt.rock/progrock) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg er veldig, veldig kresen når det gjelder musikk.. (...) Metallica, Foo Fighters, All That Remains, Slipknot (Bare snuff) osv, osv.. Kort sagt, Alternative Rock, Rock, Death Metal.. Kort sagt, popmetall Det finnes sikkert noe melodeath du kan like, som Children of Bodom, In Flames og Soilwork. Andre band som beveger seg innover sjangrene dine er vel Sepultura, Megadeth og Korn (men spesielt Korn har du vel helt sikkert hørt). Om du føler for å være litt mer eventyrlysten, sjekk ut Pixies, Absu og Deströyer 666. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Age of Pamparius - Turbonergro Waving my Dick in the Wind - Ween Buckingham Green - Ween Blister in the sun - Violent Femmes The Vowels Pt. 2 - Why? Litt forskjellig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå