avtrekkeren Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Fikk min HTC Magic i går, og har på den tid gjennomført 3 samtaler med 3 forskjellige personer. Alle samtalene lider av samme "syndromet", det går noen sekunder før det begynner å sprake i høyttaleren, nesten litt som når man hører på FM-radio der kanalen ikke er helt på stasjon. Finner det også litt merkelig om alle 3 jeg har pratet med skulle ha feil på sin linje. Noen som har / har hørt om noen som har samme problem? Evt er dette en DOA-sak? Kan jeg kreve helt ny mobil, eller kan de kreve reparasjon når den kun er 1 dag gammel? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 bump - ingen? ser ut til at det blir klagetur til elkjøp da :/ Lenke til kommentar
larseko Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 bump - ingen? ser ut til at det blir klagetur til elkjøp da :/ Elkjøp har vel slik 30 dagers fri returrett eller noe? Da bør du vel uansett kunne få penga tilbake og i verste fall kjøpe ny hvis de ikke vil gi deg en ny Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Elkjøp har vel slik 30 dagers fri returrett eller noe? Da bør du vel uansett kunne få penga tilbake og i verste fall kjøpe ny hvis de ikke vil gi deg en ny Gjelder ikke mobiltelefoner. Min HTC Magic hadde en slik spraking du beskriver i de første to-tre samtalene, jeg trodde det var dårlig dekning der jeg oppholdt meg. Har ikke opplevd det siden og har brukt mobilen mye siden jeg fikk den lørdag for to uker siden. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Merkelig, det virker å ha gitt seg nå etter noen dager. Håper det holder seg, vil ikke være min Magic foruten hverken en dag eller en time Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Merkelig, det virker å ha gitt seg nå etter noen dager. Håper det holder seg, vil ikke være min Magic foruten hverken en dag eller en time Som du ser over så skjedde det samme med min Magic, så ga det seg etter tre-fire samtaler. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Ja jeg så det - Glemte bare å quote innlegget. Flotte greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå