Zabbath Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei, jeg tenkte å kjøpe meg denne prosessoren og har har dette skjermkortet, jeg har nå en AMD athlon 5200+ 2.7ghz. Vil jeg merke store forskjellen på FPS om jeg kjører den nye prosessoren i forhold til den gamle om jeg bruker samme skjermkort? hørte fra en kamerat at det skulle gjøre det men er litt usikker. Skal også kjøpe meg dette hovedkortet og disse minnebrikkene til denne oppgraderinga. takker for alle svar Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 altså. sett oppløsninga til 640x480, da skal du se FPS'en din øker. Om du er ute etter en god spilleopplevelse er det absolutt ikke det som avgjør det. Den CPU'en vil være en veldig god start på en god spilleopplevelse. Ville kjøpt et nytt skjermkort også, men om du ikke har råd ville jeg anbefalt at du først kjøper skjermkortet, så resten. Lenke til kommentar
Zabbath Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Ja jeg har tenkt å kjøpe meg dette skjermkortet men blir ikke før neste måned, og da tenker jeg at jeg kjøper 2 stykk og kjører de crossfire. Må også kjøpe en ny PSU når det skjer. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Vet ikke hvor opptatt du er av anti-aliasing og høy oppløsning kontra FPS, men jeg anbefaler uansett at du kjøper et bedre skjermkort og driter i XF. Avkastningen på XF er ikke så stor som man skulle tro, så jeg hadde heller anbefalt et skjermkort til samme prisen som 2 av de der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå