Whatefu Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei, etter at jeg oppgraderte Telenorhjelpen (program jeg må ha når Telenor leverer bredbåndet) så vil ikke Outlook starte i det hele tatt. Får opp feilmelding som sier at programmet ikke fungerer som det skal og har sluttet å virke. Jeg kjører Windows Vista Ultimate og Office Enterprice 2007. Vet ikke om det er en sammenheng mellom Telenorhjelpen og problemet, men tenkte jeg kunne nevne det om det andre som har liknende problemer. Jeg har ikke installert noe fra Google, da noen vistnok har fått problemer med en ny oppgradering fra dem. Er det noen som har opplevd liknende og har en løsning? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Skal da vel bare være å kjøre en repair på office installasjonen??? Finn office under installerte programmer og trykk endre knappen, deretter velg reparer. Telenorhjelpen er ikke et program du MÅ ha, men et program som er kjekt å ha for den som ikke vet hvordan man konfigurerer et modem Lenke til kommentar
Whatefu Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Skal da vel bare være å kjøre en repair på office installasjonen???Finn office under installerte programmer og trykk endre knappen, deretter velg reparer. Telenorhjelpen er ikke et program du MÅ ha, men et program som er kjekt å ha for den som ikke vet hvordan man konfigurerer et modem <mange takk for svar. Har forsøkt en repair på Office 2007, men får svar at Microsoft Bootstrapper har sluttet å virke, så da stopper det opp der! Takker for nye tips om du har fler, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå