sdf123 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei, Har i dag en Nokia E66 som jeg egentlig er veldig fornøyd med, men som den teknofriken jeg er har jeg lyst på noe nytt med litt mere muligheter og har da sett for meg iPhone eller en Android telefon. Jeg har prøvd windowsmobiler, men dem blir for knotete, føler at både Android og iPhone os er mye bedre mobil OSr. Ting jeg setter pris på er god batteritid, bra skjerm, muligheter til å installere programmer lett. Har også skjønt at det er et must å jailbreake iPhone for å få utnyttet den fult ut, hvordan er det med Android? For dere som har litt kjennskap til til disse hva vil dere si er plus/minus i forhold til hverandre? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Androiden kan også rootes. Men en ting jeg kan si, du kjøper IKKE iphone for batterikapasitet.. For den er bare så som så igrunnen. Vet ikke hvordan det er med androiden, men antar vel at det muligens er noe av det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå