morgan_kane Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei, skal snart gå til innkjøpt av en del brukt spill og det er bare en gang jeg har mulighet til det. spill på lista mi til nå. L4D Resident evil 5 Pure det bør i hovedsak være spill som kan underholde flere men elsker også spill som gta vice city. har gta 4 men syns ikke det var så artig. spill jeg har fra før: Lego indiana jones kung fu panda gta 4 assasins creed halo 3. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva har dette med Microsoft å gjøre? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ah, selvfølgelig. Det burde du nevne... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Oblivion Mange hundre timer underholdning og spenning der.. Endret 24. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
Mjelcus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ikkje kjøp Resident Evil 5! Eg likte det vertfall ikkje.. Eg bytta det inn, og kjøpte Fallout 3 i stede Prøve vertfall demoen før du kjøper det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) overlord 2 det har enspiller, delskjerm modus og online modus, veldig morro. L4D anbefaler også jeg det er veldig moro med zombier. Liker du Fotball er Fifa 09 tingen eller man kan jo vente på FIFA 10 Gears Of War 2 det beste underholdningen man kan gjøre med mange på lag i Coop flerspiller i enspiller delen eller horde modus. Grafikken på Xbox 360 og PS3 er omtrent helt lik. Grafikkortet til PS3 er en flaskehals, derfor er det omtrent likt selv om PS3 har Cell. Du sparte endel penger på å kjøpe deg en xbox 360 Endret 27. juni 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Oblivion Mange hundre timer underholdning og spenning der.. Uten mods nei, kansje 40 timer uten. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hmm... Mirrors edge er litt likt assasins creed. Skate er eit flott spel. Orange box, vertfall Portal! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 overlord 2 det har enspiller, delskjerm modus og online modus, veldig morro.L4D anbefaler også jeg det er veldig moro med zombier. Liker du Fotball er Fifa 09 tingen eller man kan jo vente på FIFA 10 Gears Of War 2 det beste underholdningen man kan gjøre med mange på lag i Coop flerspiller i enspiller delen eller horde modus. Grafikken på Xbox 360 og PS3 er omtrent helt lik. Grafikkortet til PS3 er en flaskehals, derfor er det omtrent likt selv om PS3 har Cell. Du sparte endel penger på å kjøpe deg en xbox 360 Skjønner ikke helt at du begynner å bable om ps3, når dette ikke har noensomhelst relevans til trådstarters spørsmål. Uansett: Mass effect bør du få med deg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Oblivion Mange hundre timer underholdning og spenning der.. Uten mods nei, kansje 40 timer uten. Hvis man skal gjøre alle quester (ca 230), få alle skills til 100, investere i alle shops, finne alt som finnes av ekstra bra ting, finne alle steder ++++++ Så tar det MYE mer enn 40 timer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå