2bb1 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei! Ble litt nysgjerrig på hvilke muligheter det er til å chippe A6? Er ikke noe som er aktuelt nå, tenkte bare å sette meg inn i mulighetene. F.eks. A6 2.0 TDI 2009, er det kommet chiper til denne? (Om det ikke skulle finnes tilnærmede "universale"). Er også interessert i fordeler/ulemper med chipping. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Finn tuning til din bil på www.bsr.se - de har forhandlere i norge også. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Ahh! Er dette riktig modell? http://sv.bsr.se/products/t1585/ Ble litt usikker på det "EDC17" som står bak "Audi A6 2.0TDI 136Hp" Lenke til kommentar
Mez Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 EDC17 er vel hva slags innsprøytningssystem som er på motoren. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Okei. Så ikke ut som trimmingen var så avansert! Bare koble til en "seriell port" og programmere med en duppedings? Ingen andre utskiftinger (luftfilter osv)? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Nei, skal ikke være det. Er ganske enkelt det der! Jeg har selv en nyere bil fra VAG, og de tilbyr også serielltrimming, jeg venter likevel til det kommer PPC tuning til bilen min, det er en boks du kjøper også kan du trimme bilen selv. Dermed kan du også fjerne trimmingen om du skal ha den på EU-kontroll eller lignende. Les mer om PPC på BSR sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå