Thoraxxx Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Idag demonterte jeg drevene i clutch-huset for å bytte simmringen mellom clutch-huset og veivhuset (har slitt med at oljen gikk rett igjennom. Til min store forbauselse finner jeg ikke ringen som skal likke utenpå simmringen . Se vedlagt bilder. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik del. Har søkt på mc-deler.no, crash.no og speedoptions.no. Finner den ikke :S Har en motorhispania rx 50 med am6-motor. Hvis man ser på vedlegget kan man se at i bilde (til venstre) har jeg allerde en ring helt inne i kulelageret, men er fast tror jeg, ikke den som skal ligge utenpå simringen. På bilde (til høyre), ser man hvordan det egentlig skal se ut. Jeg trenger gullringen som ligger utenpå den blå simmringen.(Dette bildet er hentet fra en veiviser på nettet). Hvor får jeg tak i delen? På forhånd takk ! Edit: Riktig plassering av bilder Endret 24. juni 2009 av mariusmk Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Idag demonterte jeg drevene i clutch-huset for å bytte simmringen mellom clutch-huset og veivhuset (har slitt med at oljen gikk rett igjennom. Til min store forbauselse finner jeg ikke ringen som skal likke utenpå simmringen . Se vedlagt bilder. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik del. Har søkt på mc-deler.no, crash.no og speedoptions.no. Finner den ikke :S Har en motorhispania rx 50 med am6-motor. Hvis man ser på vedlegget kan man se at i bilde (til venstre) har jeg allerde en ring helt inne i kulelageret, men er fast tror jeg, ikke den som skal ligge utenpå simringen. På bilde (til høyre), ser man hvordan det egentlig skal se ut. Jeg trenger gullringen som ligger utenpå den blå simmringen.(Dette bildet er hentet fra en veiviser på nettet). Hvor får jeg tak i delen? På forhånd takk ! Edit: Riktig plassering av bilder Jeg fikk delekatalogen og bestilte delen. Koster rundt 300 kroner -.-. Ordnet seg ivertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå