Skjelvgråt Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Hei! Kjører Vista på bærbaren og XP på stasjonæren. Problemet er at jeg skal overføre noen filer fra stasjonæren til bærbaren. Men bærbaren finner ikke stasjonæren på nettverket. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg trenger hjelp. Bilde: (klikk på bildet, åpnes i nytt vindu) Endret 24. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 windowstast + e, skriv inn følgende i adressefeltet \\iptilstasjonær\c$ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Hva er ip-en til stasjonæren da? Altså er det den samme lokale IP-en som laptoppen min bruker? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva er ip-en til stasjonæren da? Altså er det den samme lokale IP-en som laptoppen min bruker? Nei, jeg svarte på PM-en din. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Har fått hjelp nå! Og alt fungerer;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå