AndersK_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg skal hoste et forum til siden min, det er (tror jeg) fra det samme stedet som dette forumet er lagt etter. Stedet må ha støtte for en av disse: (limer inn alt jeg) ------------------------------------------------------- Installation of phpBB 2.0.4 requires the following: A webserver or web hosting account running on any major Operating System A SQL database system, one of: MySQL (3.22 or higher) PostgreSQL 7.0.3 or higher (preferably 7.1.x or 7.2.x) MS SQL Server (7 or 2000) directly or via ODBC MS Access (2000 or XP) via ODBC PHP (3.0.9 and above or preferably a recent 4.x) with support for the database you intend to use above If your server or hosting account does not meet the requirements above I am afraid phpBB 2.0 is not for you. ------------------------------------------------------- Steder man kan hoste slike ting er? Mvh. Anders o/ Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 få deg ett domene f.eks. servetheworld Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 www.frac.dk 50 Mb +++ det du trenger Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 www.boardnation.com Se et eksempel live her www.switchforum.tk Det er gratis, men dog også begrenset. Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 www.ispnor.com har kanskje det du trenger ganske rimelig. 500mb plass. mySQL, 5gb transfer. Lenke til kommentar
Snask Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 www.webdeal.no er billig og bra. Har alt du trenger (lista di) for en billig penge Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Finn det som passer deg her: http://www.programmer.no/prisguide/ men et domene blir best uansett da gratis databasehosting er treeegt som sirup. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 For og gjøre det klart, skal jeg kjøpe domene snart.. Men jeg må ja et 'temp' sted og hoste det først =) Og, hvor er de norske språkfilene hen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå