564215 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sitter nå her med et defekt skjermkort og en defekt minnebrikke. Jeg har spurt etter å få returnert varen hos Amentio. Jeg får så mail tilbake der de oppgir RMA og adressen varene skal sendes til. I tillegg skriver de: "Varer som returneres til Amentio må ikke sendes i postoppkrav. Varer som sendes i oppkrav eller mangler betalt porto vil bli avvist og nektet mottatt." Betyr det at jeg skal betale frakt på en vare som ikke fungerer slik jeg har betalt for? Det synes jeg i så fall er feil. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Du betaler frakt til dem ja. Hvis reklamasjon/garanti blir godtatt, så skal du refunderes fraktbeløpet. Bør være nok å legge ved en lapp i pakken der det står kontonr og en liten melding "venligst refunder fraktkostnader til kontorn blablabla" Endret 24. juni 2009 av MrLee Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvis du ønsker å få fraktbeløpet tilbakbetalt så må du også legge ved en gyldig kvittering, enten oppi pakken eller via en mail. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sant nok. Jeg sannsynliggjorde bare beløpet ved å sitere postens satser for smartpostpakken jeg brukte da Lenke til kommentar
564215 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå