phpnuke Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei! Jeg har lenge tenkt på å lage en slags oversikt med statistikk over cruise-skip og andre båter, ettersom jeg har i mange mange år har hatt interesse for skip. Men hvis det skal bli noe utav dette bør jeg nesten sette igang nå. Men akkurat hvordan det bør se ut og hvordan det vil bli vet jeg ikke. Akkurat å kode opp en side er ikke noe problem, men hvordan den skal se ut. Finnes utallige måter å vise fram, men jeg sliter med å finne ut noe brukbart. Er det noen som har en ide for hvordan en sånn side skal se ut? Skal bli en side med detaljer/informasjon samt bilder Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hei, lgde et lite foslag her: Er ikke ferdig med båten, og tekstoppsettet virker noe malplassert... Edit: Feil fargerom Endret 25. juni 2009 av Garanti Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Tja, det kan være noe mer når det gjelder en båt som i tilfellet der, Titanic. Men som en mer stor oversikt over alle skip vet jeg ikke Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 ingen som vet? :| Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Hvis det er så dårlig respons her, har man vel ikke noe annet valg enn å betale for en jobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå