Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kjøp av ny bil. vilken type?:)

Anbefalte innlegg

vurderer og selge min opel calibra, for og kjøpe meg en annen bil.

har sett litt på Mercedes. men er dette en driftsikker bil? den jeg så på var en diesel. den har gått ca 370000km.

er det da noe og sattse på? :)

Endret av tsxpower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vurderer og selge min opel calibra, for og kjøpe meg en annen bil.

har sett litt på Mercedes. men er dette en driftsikker bil? den jeg så på var en diesel. den har gått ca 370000km.

er det da noe og sattse på? :)

Du sier ikke noe om pris, årsmodell, og ingenting! Ahh, er dettte her seriøst? :!:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Haha, hahaa! Du ser deg blind på kilometerstanden. For alt vi vet kan bilen være godt vedlikeholdt. Mercedes er kjent for å vare lenge.

Lenke til kommentar
Haha, hahaa! Du ser deg blind på kilometerstanden. For alt vi vet kan bilen være godt vedlikeholdt. Mercedes er kjent for å vare lenge.

Jeg vet ikke helt..her forleden så jeg en 2002 modell c-klasse med et stort rundt rustmerke på baklukken. En annen gang så jeg noe tilsvarende bare enda større på en c-klasse på bakdøren. Er det kvalitet ?

Lenke til kommentar

370.000 km er langt ja, men på den andre siden er vel også de slite delene som må byttes ved 200-250 000 km byttet også da....

Mercedes eller ikke, jeg ville styrt klar av den bilen selv om noen av de er kjent for å gå 600 000 km ++++ ....

Hva du enn gjør så ikke forhast deg! Er mye viktigere å se an markedet og bli litt kjent med priser og standarder enn å kaste seg over "røverkjøp" med det samme du ser et, fordi de veldig ofte er akkurat det, røverkjøp, men det var ikke altid du som blir røveren.... :)

Lenke til kommentar
370.000 km er langt ja, men på den andre siden er vel også de slite delene som må byttes ved 200-250 000 km byttet også da....

Du er klar over at hvis du i følge din logikk må bytte deler ved 200.000 så er det nøyaktig 30.000 km igjen til du må bytte de samme delene igjen?

Vet... ;)

Så da sitter du der med skjegget fullt av postkasser.... Men uansett må du påberegne deg å bytte noen slitedeler når du kjøper en gammel bil... Det du derimot slipper er barne sykdommer på bilen.... :)

Lenke til kommentar
et du derimot slipper er barne sykdommer på bilen.... :)

Barnesykdommer er jo noe som ofte er forbeholdt nyutviklede bilmodeller. Kjøper man en bil som har gått 400 000 risikerer man heller å få en dement og inkontinent tysker med åpne sår og svake ledd.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...