nahojdat Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Får tak i noen strøkne brukte bokhylle-høyttalere men er litt lite info. "Pro Series HS620" står det bakpå sammen med specs. Regner med merket på de har stått på frontstoffet originalt men dette har blitt skiftet ut. De er i pianolakk, med 6.5" mellomtone/bass og 1" diskant. Finner lite info på nett så håper noen kan hjelpe. Endret 19. juli 2009 av nahojdat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvis du har noen bilder, så er det en mulighet for at noen kjenner igjen designet. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Her er noen bilder, er ihvertfall veldig god lyd i dem. Patos høyttalerne jeg hadde røk rett ned i kjelleren :!: Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Absolutt ingen som har noen ide? Har lite lyst å skru ut elementer for å sjekke, er alltids en sjangse for at det ikke er samme merke der som produsenten. Fikk et lite tips om at det antageligvis er Yamaha men ingenting bekreftet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sjekk elementene, første jeg ville gjort ihvertfall. Om du ikke har ti tommeltotter burde det gå ganske så smertefritt Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du skal anstrenge deg for å ødelegge høyttaleren ved å skru ut elementet.. Det er like enkelt som å løfte ut en ram-brikke fra en pc, noe mine lillesøster greide på egenhånd. Utover det - jeg tror høyttalerne dine ville hatt godt av litt mer luft rundt seg - litt mer ut fra sidevegg og litt lenger ut på gulvet, like mye på hver side. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Er fullt klar over at det er enkelt å skru opp en høyttaler, håpte noen visste så jeg slapp. Ikke fullt så farlig med avstand til vegg når det ikke er bassrefleks (men de står lengre fra til vanlig, står nært på bilde nettopp pga jeg tok bilde).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå