Nesnitram Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg trenger hjelp til å lage et fullkroppsprogram tilegnet en nybegynner. Det er viktig at øvelsene er relativt enkle da jeg bare er 14 år og har lite erfaring med styrketrening. Ser frem til å få litt god hjelp Lenke til kommentar
different Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg trenger hjelp til å lage et fullkroppsprogram tilegnet en nybegynner. Det er viktig at øvelsene er relativt enkle da jeg bare er 14 år og har lite erfaring med styrketrening. Ser frem til å få litt god hjelp Les denne grunding, den inneholder alt du trenger. http://www.myrevolution.no/artikkel/nybegynnerprogram/21/ Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg trenger hjelp til å lage et fullkroppsprogram tilegnet en nybegynner. Det er viktig at øvelsene er relativt enkle da jeg bare er 14 år og har lite erfaring med styrketrening. Ser frem til å få litt god hjelp Les denne grunding, den inneholder alt du trenger. http://www.myrevolution.no/artikkel/nybegynnerprogram/21/ Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
opijo Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Stronglift 5x5 Beginner program Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Er det for tidlig å begynne med proteinpulver, creatin og den slags? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Om du ikke får i deg nok proteiner fra den vanlige kosten, så supplerer du med proteinpulver. Det er ikke noe magiske greier, det er ganske enkelt en billigere og kjappere måte å få i seg proteiner på. Jeg antar du bor hjemme og spiser det du får servert av foreldre, så da består nok kostholdet av mye brød, pasta, ris, poteter og utspedde kjøttskrot-farseprodukter (kjøttkaker, kjøttdeig, pølser, etc.). Om foreldrene dine går litt mot strømmen og disker opp med store mengder rent kjøtt (kylling/kalkunbryst, laks/ørret, svin, storfe) og grønnsaker/frukt, og tar det rolig med metningsgarnityr og brød, så er det mulig du får i deg nok protein. Antageligvis ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå