hellblazer91 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Har fått en karakter på 3 i data elektronikk, noe som jeg ikke er enig i. Skal skrive en klagebrev til skolen om at den skal revurderes. Er ikke helt sikker hva jeg skal skrive, men har begynt på den da^^ lurer på om noen kan kommentere eller gi noen tips til den? her: [Avsenders navn] [Avsenders postadresse] [Avsenders postnr. og –sted] DD.MM.ÅÅÅÅ [Mottakers navn] [Mottakers postadresse] [Mottakers postnr. og –sted] Klage på standpunktkarakter Jeg vil med dette klage på standpunktkarakteren i Data og elektronikk. Jeg fikk standpunktkarakteren 3 i dette faget noe som jeg ikke er enig i. Jeg har vært gjennom alle de praktiske oppgavene og fullført dem på en ordentlig måte. De fleste teorioppgavene har også blitt levert inn gjennom fronter, men ikke alle oppgavene som jeg har sendt inn, har blitt vurdert. Jeg føler også at jeg har vist engasjement og vist at jeg har god forståelse i dette faget. Jeg mener at denne standpunktkarakteren burde revurderes. Jeg kan kontaktes på telefon ******** eller i epost: ******** Med vennlig hilsen **** Den er litt kort, men den skal ikke slite ut den som leser heller da Endret 24. juni 2009 av hellblazer91 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei, jeg har flere ganger klagd på karakterer og flere ganger fått dem revurdert og fått en bedre karakter. Et lite tips er å legge ved eventuelle prøver du har hatt i det gjeldende faget. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 takker for svar^^ har dessverre ingen prøver som jeg kan legge til..har kastet dem..tenkte ikke langt nok der og da, men jeg tror læreren min burde ha karakterene mine skrevet ned en eller annen plass da. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det er greit nok, men dersom du leverer inn prøvene så kan du kreve å få dem revurdert. Der ut ifra kan de se om du fortjener en annen karakter. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 ja.. får håpe d ;/ Hva med brevet da? noe som bør endres eller legges til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå