screenman Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg skal se Rosenborg kampen Rosenborg - Stabæk ikveld klokken 21:15 på tv2 og denne skal jeg selvsagt se på tv men jeg har også tv2 sumo slik at jeg kan se den på pcen også og det jeg vil gjøre er at jeg på pcen ta opp denne kampen slik at jeg har den på pcen. Det jeg lurer på er om noen vet om et program som kan ta opp denne kampen....om noen vet om et program som filmer skjermen....om programmet ikke tar opp lyd gjør ingenting. Noen som vet om et program? Programmet må være gratis. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva sier TV2 om å lagre sendingene dems på maskina da? Har ikke Sumo så vet ikke hvordan de er på slike ting, men hvis de er strenge er denne tråden dødsdømt Lenke til kommentar
screenman Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Hva sier TV2 om å lagre sendingene dems på maskina da?Har ikke Sumo så vet ikke hvordan de er på slike ting, men hvis de er strenge er denne tråden dødsdømt Nei, det tror jeg ikke de har noe imot. Har ikke sett at det har stått noe om det....men egentlig så skal jeg ikke lagre sendingen på maskinen men jeg skal først ta opp kampen, så klippe den i windows movie maker og ha med alle de store målsjansene og målene i kampen og legge til iron maiden musikk også laste den opp på youtube. Men jeg tror ikke de har noe imot det...står ivertfall ikke noe om det. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Fins gratisprogram som tar opp skjermbildet, men de jeg har sett er dårlige. Har gjort slike opptak med to pc-er. Den ene har sånn gul rca-kontakt på skjermkortet for video ut, koblet denne til et tv-kort på en annen pc. Måtte i tillegg koble på lydkabel, da. Dette gikk rimlig greit. Måtte bare huske å skru av skjermspareren til maskina som sendte. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Fins gratisprogram som tar opp skjermbildet, men de jeg har sett er dårlige. Har gjort slike opptak med to pc-er. Den ene har sånn gul rca-kontakt på skjermkortet for video ut, koblet denne til et tv-kort på en annen pc. Måtte i tillegg koble på lydkabel, da. Dette gikk rimlig greit. Måtte bare huske å skru av skjermspareren til maskina som sendte. ok? For og være ærlig så skjønte jeg nesten ingenting av det du nettopp sa du gjorde men så har ikke jeg 2 pcer jeg heller kan bruke. Men er det noen som vet om et eller flere program som filmer det som skjer på skjermen og som tar opp lyd og som ikke klikker. Jeg prøvde på denne kampen og bruke Camtasia Studio 6 og den tok opp lyden alt var fint bortsett fra at den klikket så mye hele tiden. Noen som vet om noen program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå