hakon1006 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei: Skal installere et trådløst nettverk på jobben. Vi har et hus på nesten 700kvm. Er det noen wlan sendere som kan dekke slike områder? Er det dyrt? Evt andre løsninger for å få dekket hele området.Ser noen skriver om bridging eller noe. Skal ha internett fra telenor. 16mb ned og 4 opp. På forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
exel21x Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Selv har jeg ville lagt litt kabler! men blir dyrt om du ikke kan det selv! trådløst er litt mere ustabilt. noe som ikke er så egnet på firma! Men det er min oppfattning og erfaring. Kabler er ikke vanskelig heller! EGENTLIG. mvh Espen Lenke til kommentar
Jafari Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei alle sammen. Jeg trenger litt hjelp angående om UCP og UDP. Jeg spiller et spill som heter, Cossacks back to war. Og i dette spillet man må lage et rom for å kunne spille med andre. For å lage et rom må man åpne porter: UDP start og end port: 6500 UPD start og end port: 13142 UPD start og end port: 34000 men klarte jeg ikke å finne UPD/UCP. can noen hjelpe meg hvordan skal fikse dette porblemet? tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå