Papirkurven Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Shaver kun selve kølla jeg (En sjelden gang). Resten gidder jeg ikke. Og det ser bare wierd ut da jeg har mye lårhår Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ingenting eller trimmet er best. Ingen jenter liker en skog der nede. Tøft, hvordan er det å være synsk? Fantastisk, hvordan er det å være singel? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fantastisk, hvordan er det å være singel? Ser ikke helt problemet når 'tøm og røm' fungerer. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ikke like moro når du ender opp med to unger med to fyrer (om du er kjerring) Noen i familien testa det for å si det slik Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ingenting eller trimmet er best. Ingen jenter liker en skog der nede. Tøft, hvordan er det å være synsk? Fantastisk, hvordan er det å være singel? Buuurn! On-topic så har jeg opplevd en gang at en jente likte bedre at gutten hadde hår der nede. Jeg ble litt overrasket. Alle andre ganger har det være glatt som gjelder. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 OMG ja det er vanlig Vet ikke om noen som ikke gjør det nesten Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Tråden motiverte meg til å trimme litt der nede, men dama har enda ikke kommentert så var ikke verdt det Endret 22. august 2009 av Vizla Lenke til kommentar
Gjest bi-gutt17 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg er bifil og barberer meg innimellom. Kjenner ingen som er skikkelig bifile (av det jeg hvet) så har ikke blitt noe på meg enda xD Men selv ville jeg likt en barbert, fremfor en hårete Er det noen gutter her inne som er bifile ? Jaaa, åssen det? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bi_* Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Blir 10 ganger deiligere å runke og kose med den når man har shava synes jeg ^^ Og så virker den mye lenger og glattere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg