Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

tilbakemeldinger på koplett oppsett.

Anbefalte innlegg

Jeg skakl bestille meg anlegg til min 98mod Mitsubishi Galant.

SUB: POLK AUDIO SR124 (bestilt)

MONO forsterker: Alpine MRP-M1000 (vurderer og kjøpe)

front sett: JL Audio - ZR 525 (vurderer og kjøpe)

forsterker til frontsett: vet ikke enda.

Hva tror dere om dette? forslag til andre komponenter? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JL Audio er helt ok merke, men desverre ganske overpriset i Norge..

Mange andre merker gir mer for pengene. (de nevnt over og f.eks disse: Hertz, Fusion, Infinity, Monacor, Rainbow, Alpine, Soundstream, Boston Acoustics, og flere...)

Alpine forsterkeren er helt ok, Harman Kardon er også mye for pengene..

Har du en max pris for alt du skal ha?

Lenke til kommentar
JL Audio er helt ok merke, men desverre ganske overpriset i Norge..

Mange andre merker gir mer for pengene. (de nevnt over og f.eks disse: Hertz, Fusion, Infinity, Monacor, Rainbow, Alpine, Soundstream, Boston Acoustics, og flere...)

Alpine forsterkeren er helt ok, Harman Kardon er også mye for pengene..

Har du en max pris for alt du skal ha?

Jeg skal ikke kjøpe fra Norge, er derfor det er litt vanskelig og oppgi prisklasse. Jeg ga f.eks 2000kr(levert på dør i Norge) for sub`n. Den koster 5000kr i Norge. Men jeg har vel tenkt og legge meg på rundt 10k-13k med frakt, uten moms fra USA. Hva tror dere om disse?

Og hvordan blir det med de gamle høytalerene bak i dørene hvis jeg ikke oppgraderer de? Vil jeg få god lyd av kun det frontsettet der og subberen? brude jeg oppgradere bak å? :hmm: er 6.5" i dørene bak BTW.

Lenke til kommentar

Nå er det ingen som har spurt trådstarter om hvilken lyd han ønsker, om han ønsker en riktig og pen lyd, med presise basslag, og absolutt ikke ment for å kjøre gjennom byen med bagasjeromsviberasjoner. Om han ønsker noe som skal spille høyt, med mye bass, for å briefe til vennene sine, eller om han ønsker noe som skal spille bedre enn bilens originalanlegg..

Dette er et vel så viktig som å vite om komponentene er gode, som om hvilken musikk disse skal spille :)

Lenke til kommentar
Nå er det ingen som har spurt trådstarter om hvilken lyd han ønsker, om han ønsker en riktig og pen lyd, med presise basslag, og absolutt ikke ment for å kjøre gjennom byen med bagasjeromsviberasjoner. Om han ønsker noe som skal spille høyt, med mye bass, for å briefe til vennene sine, eller om han ønsker noe som skal spille bedre enn bilens originalanlegg..

Dette er et vel så viktig som å vite om komponentene er gode, som om hvilken musikk disse skal spille :)

Jeg ønsker både pen og høy lyd, det er viktigere for meg med god lyd en at bagarsjerommet skal riste i filler. Men suben jeg har valgt skal vel kunne gi både lyd trykk og pressise slag? Jeg hører mest på hiphop. Men skal jeg gi blaffen i høytalere bak eller er det viktig for det tottale lydbilde? Det er og viktig for meg og få mest for pengene, jeg gidder ikke betale dobbelt så mye for et frontsett som er marginalt bedere en et annet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...