Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du prøvd oralsex på deg selv?

149 stemmer

1. 1. Poll: ville du sugd seg selv?

• Nei, fysj!
      36
    • Ville prøvd å sett hvordan det var, om jeg likte det ville jeg forsatt!
      59
    • Ja, klart det!
      38
    • Mulig, jeg klarer ikke sette meg inn i det.
      16

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en diskusjon med en kollega, om at dersom alle gutter hadde hatt muligheten til å suge seg selv, ville det vært like normalt som å bruke frk. venstre\høyre.

Jeg mener at det nesten ikke hadde vært noen som ville gjort det, mens h*n mener det ville vært normalt.

Hvor mange av dere hadde gjort det dersom dere hadde muligheten? Er det homofilt?

xoxo

Endret av tuttebsr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville iallefall prøvd, og jeg ser ikke helt hva som prinsipielt er forskjellen mellom å bruke sin egen munn eller sin egen hånd med tanke på om det er homofilt eller ikke. Om man hadde likt smaken og følelsen er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
Jeg hadde en diskusjon med en kollega, om at dersom alle gutter hadde hatt muligheten til å suge seg selv, ville det vært like normalt som å bruke frk. venstre\høyre.

Jeg mener at det nesten ikke hadde vært noen som ville gjort det, mens h*n mener det ville vært normalt.

Hvor mange av dere hadde gjort det dersom dere hadde muligheten? Er det homofilt?

xoxo

Alltid vært utrolig myk i kroppen, greide det før min siste vekstspurt, never the less, did it once, not again ;)

Lenke til kommentar

For å snakke for meg selv, det er ikke like deilig å suge seg selv som å runke, selv om det er mye deiligere å BLI sugd enn at noen runker deg. En av grunnene er sikkert fordi det er stress å suge seg selv, uansett hvordan du vrir og vender på det. Å ta en runk mens man er helt avslappet er mye deiligere enn å suge seg selv.

Her er forresten et fint tips for de som nesten klarer å suge seg selv, men tror det er umulig. Knyt et tykt bånd, belte, (svettebånd fungerer fint for meg) rundt kølla og under pungen, det løfter roten av kølla lengre opp og gjør det lettere å nå den med munnen. Og som forrige poster sa, man må være myk.

Lenke til kommentar
Ja, det tror jeg så absolutt om man kunne gjøre det mens man hadde det behagelig i kroppen ellers. Da hadde sikkert gutter generelt vært mer renslige nedentil også :p

Hvor mange av dere hadde gjort det dersom dere hadde muligheten?
Hadde nok gjort det ja, men skal sies at om det gikk ann for alle så hadde det ikke vært noe tabu heller

Er det homofilt?
Hadde ikke vært noe mer homofilt enn å runke :eek: Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dersom vi hadde hatt muligheten til det, så hadde det nok vært mer utbredt ja. Men dersom jeg plutselig hadde blitt utrolig myk nå, så betviler jeg på det sterkeste at jeg hadde kommet til å gjort det.

Foretrekker at dama tar seg av akkurat den biten.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Eg ville prøvd det ut. Men tenk å få sperm i munnen ... Likar ikkje heilt tanken. Det kommer jo noen "gledestårer" ut frå den før ein får "the ultimate feeling". Akkurat det har eg noko imot.

Men er det ikkje å teke sjansar ogso, eigentleg? Om ein har herpes i munnen, kunne ein ikkje då ogso smitta det over til tissetassen? :ohmy:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...