TrulsHE Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg får ikke engang installert dette... sender .sis-filen over til mobilen via bluetooth, og når jeg åpner meldingen blir den flyttet til telefonminnet (..?) og installasjonen starter (egentlig ikke)... jeg får meldingen: lite minne! slett noen data! har ca 450kb plass på tlf-minne... men det skal jo installeres på mmc, og der har jeg 12mb plass, så hva er problemet? .sis-fila er på ca 850kb, men trenger den noe temp.-greier for installasjonen? hva har dette å gjøre med tlf-minne? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 fant det ut... det var bare å dobbeltklikke på .sis-fila i pc suite, så slapp jeg å overføre den før installasjon... :oops: Lenke til kommentar
soft Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Et tips er å sette meldings folderen til å være på MMC, slik at store filer via bt/ir havner på mmc Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Et tips er å sette meldings folderen til å være på MMC, slik at store filer via bt/ir havner på mmc se her: jeg får ikke engang installert dette... sender .sis-filen over til mobilen via bluetooth, og når jeg åpner meldingen blir den flyttet til telefonminnet (..?) og installasjonen starter (egentlig ikke)... jeg får meldingen: lite minne! slett noen data! har ca 450kb plass på tlf-minne... men det skal jo installeres på mmc, og der har jeg 12mb plass, så hva er problemet? .sis-fila er på ca 850kb, men trenger den noe temp.-greier for installasjonen? hva har dette å gjøre med tlf-minne? altså er meldingsboksen på mmc, men den flyttes til tlf-minne for å installere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå