agnard Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Heisann Jeg har tenkt å kjøpe ny bærbar pc, jeg skal bruke den til den vanlige bruken, pluss en del gaming. Og trenger dermed en pc som kan takle dette. Jeg har tenkt å kjøpe fra Dell.no og har sett på en Studio xps 16. De har tilbud som går ut i natt, og lurer derfor på om noen her kan se litt på spesifikasjonene, og hjelpe meg med å avgjøre om dette er en bra pc til mitt formål. Spesifikasjoner: Grunnleggende: Intel® Core™ 2 Duo P8600-prosessor (2,40 GHz, 3 MB, 1066 MHz) operativsystem: Ekte Windows Vista® Home Premium SP1 (64 BIT) - Norsk Minne: 4096 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048] Videokort: 512MB ATI® Radeon™ HD 3670 graphics card Harddisk: 250 GB harddisk med 7200 rpm og fallsensor Optiske enheter: Innebygd DVD+/-RW-stasjon med innstikksplass Trådløst nettverk Intel WiFi Bluetooth: Dell Wireless 370 Bluetooth-modul Primærbatteri Primært 6-cellers litiumionbatteri (56 Wh) Kamera Innebygd kamera med 2,0 megapiksler og programvare for ansiktsgjenkjenning LCD 16" (inch) Truelife 1080p Full HD RGBLED Edge to Edge Display Endret 24. juni 2009 av agnard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå