Gjest Guest_Karina_* Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Før fikk jeg orgasme hele tida når jeg fingra/onanerte meg. Men det får jeg ikke lenger! Dette gjelder bare onanering og fingring, ikke sex. Er for liten til det enda. Men er det noe jeg har gjort feil ? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 skal ikke ver like lett heile tida Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva mener du med "for liten"? Kanskje du bare er inne i en periode med ekstra stress? Eller at du er syk på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg tror du kan ta det helt med ro, du har nok ikke gjort noe feil med varige følger hvis det er det du tenker på. Som de andre her nevner kan slikt gå opp og ned i perioder, avhengig av sinnsstemning for eksempel. Kanskje har du også på en måte blitt vant til det du gjør, at det ikke er like spennende lenger og du derfor ikke reagerer på samme måten? Slik var det iallefall for meg i begynnelsen. Løsningen vil da kanskje være å utforske ting på nye måter? Uansett, jeg tror som sagt ikke at du har gjort noe feil. Derimot tror jeg det er veldig sunt å utforske sin egen seksualitet (uansett hvor liten eller stor man er), så jeg forslår at du bare tar det helt med ro og fortsetter å forsøke å lære kroppen din å kjenne. Kanskje er frustrasjonen over at du ikke får orgasme i seg selv et uromoment? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg