Nevnarion Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Norgesrekorden er på 35grader, så jo - det var målern som viste feil. For det er selvsagt ikke mulig å bryte denne rekorden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Norgesrekorden er på 35grader, så jo - det var målern som viste feil. Offisielt ja, men det betyr ikke at et random termometer ikke kan måle noe høyere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Norgesrekorden er på 35grader, så jo - det var målern som viste feil. Offisielt ja, men det betyr ikke at et random termometer ikke kan måle noe høyere. Bryr meg fint liet om " et random termometer ", er det ikke offisielt noen plass tror jeg ingen verdens ting på at de var oppe i 37 grader i skyggen. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 var digg med regn på søndag men nå er jeg klar for en ny økt med sol!!!! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bryr meg fint liet om " et random termometer ", er det ikke offisielt noen plass tror jeg ingen verdens ting på at de var oppe i 37 grader i skyggen. Neinei, men jeg ser bare ingen grunn til at timb skulle sittet der og skrytt på seg høyere tempraturer enn det det faktisk er. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bryr meg fint liet om " et random termometer ", er det ikke offisielt noen plass tror jeg ingen verdens ting på at de var oppe i 37 grader i skyggen. Neinei, men jeg ser bare ingen grunn til at timb skulle sittet der og skrytt på seg høyere tempraturer enn det det faktisk er. Mente ikke at han skrøyt på seg høye temperaturer heller, sier bare enkelt og greit at de målerne som de leste av ikke var helt i vadder. Vet jo at det var varmt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Tro meg eller ikke...men nesten hver gang VG o.l. har skrevet "varmeste sted den X var på X med X grader", så tenker jeg; "hvorfor kan de ikke måle overalt fordi her hos oss så er det ofte varmere. Og jeg lyver ikke når jeg sier at det var 37 grader på det varmeste. Believe me or not... Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Tro meg eller ikke...men nesten hver gang VG o.l. har skrevet "varmeste sted den X var på X med X grader", så tenker jeg; "hvorfor kan de ikke måle overalt fordi her hos oss så er det ofte varmere. Og jeg lyver ikke når jeg sier at det var 37 grader på det varmeste. Believe me or not... Hvor er termometerne montert? På husveggen? Hvor høy? Hvor i forhold til sol osv... Det er ikke bare å måle et sted solen ikke treffer akkurat der og da. Det finnes retningslinjer på hvordan man skal måle for å få en korrekt temp. Jeg har målinger på godt over 40c her, men selv om det er i skyggen vil jeg ikke påstå at utetempereaturen akkurat da var over 40c. En måling på andre siden av huset viste over 29c bare minutter senere. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 vi har det på ene veggen i andre etasje der sola ikke treffer før det eventuellt er kveldssol, og da er det såvidt. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nå er jeg lei av regnet ass. Trenger litt sol igjen nå. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Lyn og torden FTW! Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Eg liker det nye været. Det regner og det er digg. Varmen haldt nesten på å ta livet av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå