Erlend85 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sangesland, hold ut!!! Det er snart over!!! Alt blir over snart, bare hold ut!!!!!! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dæven. Idag tok varmen knekken på meg og gitt. Kollapset etter 8km løping -.- Måtte ringe og bli hentet. Nedtur Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, antagelig. Hadde syklet 2 mil tidligere på dagen, og jobbet i 6 timer, så da sa kroppen takk for seg. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 hvor mye ren væske drikker egentlig dere pr dag? på en dag uten trening el alkohol prøver jeg å få i meg minimum 2 liter vann, gjerne 3-4. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 3-4 liter tror jeg nok det er. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sorry ass, men jeg blir bare jævlig irritert når folk klager på at det er strålende vær. Det som irriterer meg, er folk som ikke klarer å det inn i hodet at folk er forskjellige, og i forskjellig livssituasjoner. Ikke alle her inne er elever/studenter med sommerferie. Noen må feks. sitte inne på et jævla varmt kontor uten AC. Når man da kommer trøtt og sliten hjem utpå kvelden og skal legge seg, er det jævlig irriterende at det er 35 grader inne på soverommet, selv med vinduet på full gap. Så ja, jeg kommer til å fortsette å klage på varmen akkurat så mye som jeg selv vil. Heldigvis er det meldt lavere temperaturer til helga... Lenke til kommentar
formann Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hæ? Hva det er å gjøre på dager som dette? Være ute på vannet, stå på wakeboard, kjøre tube, spille beachvolly, dykke/snorkle osv. Det er 23c i vannet her, og blikk stille på havet. Perfekt vær. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sorry ass, men jeg blir bare jævlig irritert når folk klager på at det er strålende vær. Det som irriterer meg, er folk som ikke klarer å det inn i hodet at folk er forskjellige, og i forskjellig livssituasjoner. Ikke alle her inne er elever/studenter med sommerferie. Noen må feks. sitte inne på et jævla varmt kontor uten AC. Når man da kommer trøtt og sliten hjem utpå kvelden og skal legge seg, er det jævlig irriterende at det er 35 grader inne på soverommet, selv med vinduet på full gap. Så ja, jeg kommer til å fortsette å klage på varmen akkurat så mye som jeg selv vil. Heldigvis er det meldt lavere temperaturer til helga... QFT. Selv ender jeg opp med migrene og svimmelhet samme hvor mye jeg drikker og prøver å kjøle meg ned. Jeg fungerer ikke på dagtid og har måtte begynne å "leve" på nattestid for å få noe som helst gjort. Ikke bare er folk i forskjellige situasjoner, ikke alle tåler varme like godt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jogge og passe på at det er bademuligheter på veien. Prøvde i dag. Lenke til kommentar
trra Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jippi, endelig kveld\natt og levelige temperatur for meg Gruer meg til imorgen, sikkert rundt 30+ her, altfor mye for meg desverre, håper det blir kaldere om dager som det er meldt Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dæven. Idag tok varmen knekken på meg og gitt. Kollapset etter 8km løping -.- Måtte ringe og bli hentet. Nedtur Du vil deg selv virkelig vondt. --------------------------- Er alt for varmt nå, svetter jo av å sitte stille i skyggen. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Og nå står regnværet for fullt ... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 dere sitter da fan ikke og sutrer over sommer vær.....????????? kom en tur til tromsø Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Og nå står regnværet for fullt ... Håper alle klagerne her inne er fornøyd nå. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Så ironisk, først klager folk over varme, og nå over regn. Er fornøyd med begge deler jeg. Er digg med litt kjøligere vær etter et par uker med hete. Selvfølgelig, ønsker godværet tilbake igjen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er sjukt digg med litt dårligere vær her i Moss nå, det har vært rundt 35-37 grader hver dag nå... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er sjukt digg med litt dårligere vær her i Moss nå, det har vært rundt 35-37 grader hver dag nå... Om du har måler i sola, så ja. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er sjukt digg med litt dårligere vær her i Moss nå, det har vært rundt 35-37 grader hver dag nå... Om du har måler i sola, så ja. Nei. I skyggen. Er ikke målern som viste feil heller, for 2 andre viste det samme. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Norgesrekorden er på 35grader, så jo - det var målern som viste feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå